رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

سال نو مبارک

1391/12/28 8:30
نویسنده : Raha:)
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به همه دوستان عزیزم سال نو پیشاپیش مبارک

دختر عزیزم این 11 ماه و اندی گذشت بعضیا دلشون شکست.... بعضیا دل شکوندن .....خیلیا عاشق شدن و خیلیا تنها...خیلیا از بینمون رفتن ...خیلیا بینمون اومدن ....گریه کردیم و خندیدیم .......و با هم زندگی کردیم و زندگی برخلاف و در جهت آرزوهامون گذشت آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری و بتونی راه خوشبختی رو پیدا کنی

دوستان عزیزم امروز به امید خدا عازم مشهد هستیم و شرمنده که نمیتونم به تک تکتون سر بزنم و تبریک عرض کنم  حتما  در اولین فرصت به خونه دل تک تکتون سر میزنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کيانا
28 اسفند 91 9:50
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار

لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک عزيزم



ممنون عزیزم
نسیم-مامان آرتین
28 اسفند 91 13:40
عزیزای دلم سال نو مبارک ایشالا سال جدید رو که تو مشهد شروع میکنید خوب باشه و سالی پر از خنده وشادی در انتظارتون


ممنون گلم
سمانه مامان پارسا جون
10 فروردین 92 1:28
سلام سمیه جون خوبید؟
عیدتون مبارک گلم



ممنون عزیزم
محبوبه
11 فروردین 92 11:17
سال نوتون مبارک
زیارت هم قبول ایشالله


ممنون عزیزم
مامان نیایش
14 فروردین 92 18:13
سلام عزیزم ممنونم از حضور گرم و پر مهرت فکر میکنم تبریک عید گفته بودم خدمتتون اما کامنتم نیست شایدم هنوز تایید نکردی به هر حال امید وارم سال خوبی رو شروع کرده باشید بوس برای شما و رهای عزیز
الهام مامان رامیلا
14 فروردین 92 20:34
سلام سمیه جان عید شماهم مبارک باشه انشالله سال جدید سال خوبی براتون باشه


ممنون عزیزم
نانی
14 فروردین 92 21:29
سلام سال نو مبارک عزیزم


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد