رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

اولین پست سال 92

1392/1/15 10:20
نویسنده : Raha:)
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم امسال سومین بهاره که تو در کنارمون هستی و امسال سال تحویلمون با دو سال  قبل خیلی متفاوت بود اصلا من خودم تا بحال چنین سال تحویلی ندیده بودم خیلی بهم چسبید تو حرم امام رضا و با خانواده ام عزیزم لحظه تحویل سال من همیشه بغض میکنم و چون نمیخوام کسی ناراحت بشه همیشه جلوی خودم رو میگیریم ولی امسال خیلی راحت بودم لحظه سال تحویل تا دلم بخواد خودم رو خالی کردم نمیدونم چرا اینطوریم ..............قربونت برم حرم خیلی خیلی شلوغ بود با اینکه ما صبح 9.5 رسیدیم حرم تونستیم تو صحن قدس بزور یه جا پیدا کنیم و بشینیم و تو خوابیدی تا ساعت 1 و هوا هم خیلی سرد بود بعداز تحویل سال برگشتیم و به ازدحام بسیار بسیار سنگینی خوردیم و در هر حال خیلی تحویل سال خوبی بود ممنون امام رضا که امسال ما رو هم دعوت کردی تا در جوار شما سال رو تحویل کنیم   گلم به خاطر سردی هوا تو رو خیلی کم میبردم حرم و من و بابابی و مامانی خودمون هر روز صبح زود بیدار میشدیم و شما رو تو خواب میگذاشتیم و میرفتیم و به نسبت حرم خلوت تر میشد عزیزدلم روی هم رفته برخلاف انتظارم تو توی این سفر اذیتم نکردی و خدا رو شکر مریضم هم نشدی و حسابی بازیگوشی کردی تو ماشین هم من هم پشت کنار تو نشستم و با هم بازی و کتاب و .......و خدا رو شکر مامانی و بابایی هم همراهی کردن و اصلا ماشین اونها سوار نشدی راستی خانومی از الماس شرق یه عروسک چشم بسته دیگه عین عروسک خودت دوباره با خواهش و تمنا گرفتی هرچی گفتیم چیز دیگه بگیر قبول نکردی  حدود 5 ساعت تو سرمین عجایب بازی کردی و حسابی خسته شدی تا برگشتی گرفتی خوابیدی جالبه که به هیچ وجه رضایت نمیدادی که ازت عکس بگیرم و بزور یکی دو تا موفق شدم بگیرم تو حرم که اصلا نتونستم بگیرم چون وارد حرم که میشدی فقط میدویدی و دوست داشتی کنار حوض آب باشی یکی دو تا عکس به زور گرفتم 

عزیزم از وقتی برگشتیم هم حسابی مشغول کار روی پایان نامه ام هستم خیلی درگیرم برام دعا کن 

عکسهای سفر رو تو ادامه ببینید

عکسهای سفر

لحظه شروع سفر

اینهم ژستی که نمیزاری عکس بگیرم

اینجا طرقبه است  حواست به جای دیگست و تونستم عکس بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسیم-مامان آرتین
17 فروردین 92 8:49
ای جونم خوش تیپ سال نو مبارک
سمیه جونم منم مثل خودتم همیشه نزدیک سال تحویل بغض میکنم نمیدونم چرا ..........
ایشالا امسال رو که متفاوت شروع کردید سال خوبی هم براتون باشه


مرسی نسیم عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 فروردین 92 13:03
چه ژستایی. قربونت برم من. سال نو مبارک. الهی زیر سایه مامان و بابا سال خوب و خوشی داشته باشی.


ممنون سعیده جون
محبوبه
19 فروردین 92 22:34
سلام
جان دلم رهای زیبا با عروسکای کچلش
زیارت قبول ایشالله
چه عالی، ساعت تحویل سال حرم بودید، چه سعادتمند بودین.
الهی سال خوش یمن و پر برکت توام با سلامتی باشه براتون.


ممنون محبوبه عزیزم
www.fnami.com
20 فروردین 92 12:52
دوست گرامی، وب سایت (www.fnami.com) منتظر قدم مبارکتان است. در صورت تمایل به تبادل لینک، این وب سایت را در وب سایت یا وبلاگ خود با نام (وب سایت رسمی ف. نامی) و یا با استفاده از عکس های لینک در قسمت لینک های وب سایت لینک کنید و به ما اطلاع دهید. با بهترین آرزوها
مامان پارسا
21 فروردین 92 23:57
وای خوش به حالتون . زیارت قبول
خانم خانوما مثل همیشه خوش تیپ و با کلاس


ممنون عزیزم شما لطف دارین
مامان ملینا
22 فروردین 92 9:53
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
مامان ملینا
28 فروردین 92 11:14
خوب یه موقع خسته نشی با این عکسا پس بقیه اش کو تو حرم بودنش کو ؟آقا این چه وضع عکس گرفتنه
زیارت قبول عزیزم .


عزیزم همونطور که گفتم هوا خیلی سرد بود و دوبار بیشتر رها خانم رو حرم نبردم و هر وقت هم رفتیم فقط سرویس بهداشتی حرم رو یه دل سیر گشتیم و اصلا اجازه نمیداد عکس بگیرم یکی دو تا بزور گرفتم اونهم چپکی گرفتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد