رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

قابل توجه اونایی که میگن تنبلم

1392/3/29 12:42
نویسنده : Raha:)
946 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دخملم عزیز دلم مامان رو ببخش که خیلی دیر دیر وبت رو آپ میکنه هر بار قول میدم که دیگه تکرار نشه ولی چه کنم که همیشه و در همه حال سرم شلوغه خوب بریم سر اصل مطلب و برات بگم که تو این مدت چرا غایب بودم :عزیزم تا روز 22 خرداد که امتحان داشتم و حسابی هم در گیر بودم از اونجایی که ترم آخر هم هستم (این یکی مدرکم رو هم پیش اون یکی میزارم لب کوزه و آبش رو میخورم )حسابی تلاش میکردم نمیدونم این چه حسی که دانشجو همیشه ترمهای آخر به خودش میاد و فقط به نمره 20 فکر میکنه برعکس ترمهای اول خلاصه خدا رو شکر به خیر گذشت هرچند هنوز پایان نامه و یک پروژه ام مونده ولی خوب....عزیزم همونطور که قبلا گفتم و میدونی 3 شعبان تولد امام حسین ما یه مولودی کوچیک میگیریم و چون امسال 3 شعبان مصادف بود با 22 خرداد و من امتحان داشتم قرار شد جشن رو روز 4 شعبان ومصادف با میلاد حضرت ابوالفضل بگیریم و روی کیک رو هم اسم هردوشون رو نوشتیم خلاصه تصور کن من بینوا عصر ساعت 5 از امتحان اومدم و رفتم خرید و سراغ کرایه صندل هرجا رفتم دریغ بخاطر انتخابات کلیه صندلهای شهر در کرایه ستادها بود و شهر هم غلغله آخه آخرین روز تبلیغات بود کوچه ما از اونجایی شاهراهی واسه چند خیابون واسه سوزن انداختن جا نبود و ترافیکی بود که بیا و ببین خلاصه ساعت 6 اومدم خونه و به همراه لیلاجون افتادم به جون خونه و شما هم خونه مامانی بودی خلاصه دو روز حسابی مشغول جشن و تدارکاتش بودم بعد از اتمام جشن تصمیم گرفتم روز جمعه رو حسابی استراحت کنم تا هم خستگی امتحانات و هم جشن از تنم بیاد بیرون که جمعه صبح ساعت 9.5 خاله لیلا همسایه دیوار به دیوار(عمه نوید و نگین )به موبالم زنگ زد که دارم میرم خونه پدر شوهرم و تو حواست به بچه ها باشه تو شوک بودم از خواب بیدار شده بودم در اومدم دم در علی گفت که بابا بزرگم فوت کرده وای خدای من رفتم پیش لیلا و تسلیت گفتم و بهش گفتم خیالت راحت برو و اصلا هم فکرت پیش بچه ها نباشه خاله لیلا یه نی نی  کوچولوی 8 ماهه داره (ثنا)یه دخمل 10ساله (سحر)یه پسر 16 ساله(علی)و قرار شد و سحر و ثنا بمونن پیش ما و جونم برات بگه که سه روز هم به این منوال گذشت البته خاله وسطا میومد و به ثنا شیر میداد و شب هم میومد خونه و مدام هم بچه ها خونه ما نبودن یا ما اونجا بودیم یا اونا اینجا  ولی در کل من تو این سه روز  نتونستم پای سیستم بشینم و به این نتیجه رسیدم که حالا حالا فکر بچه دیگه نکنم چون خیلی کنترل شما دوتا سخت بود خلاصه همینکه بچه ها رو تحویل دادیم رفتیم دنبال آبا جون چون عزیز و آقاجون رفته بودن تهران و آباجون رو آوردیم خونمون و فعلاهم اینجا هستن و الان هم شما رو خوابوندم وبشدت هم دو روز آلرژی هر دومون شدت گرفته و شما باز سرفه های وحشتناک میکنی و من هم عطسه خدا بداد ما برسه آخه کی ما راحت میشیم کی این بذر افشانی تموم میشه  آباجون هم  الان خوابه و سریع نشستم پای سیستم چون اگه خدا بخواهد فردا هم قراره سه روز بریم سفر و اصلا نمیتونستم دیگه بیام و بنویسم وای مثل اینکه شما شما بیدار شدی فعلا بای بای

رها و ثنا هردو تازه از خواب بیدار شدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نسیم-مامان آرتین
29 خرداد 92 9:07
وای چه همسایه خوب ومهربونی بابا سمیه جون به ماهم حق بده دلمون براتون تنگ میشه بخصوص بهشیرین زبونیهای این جیگرطلای گوش مروارید خالهکرج خوش بگذره
مامان پرهام
30 خرداد 92 10:04
مامان پارسا
1 تیر 92 0:31
سلام سمیه جون درک می کنم ولی من همیشه سر می زنم تا شاید خبری بشه در ضمن عکسای بیشتری لطفا
سمانه مامان پارسا جون
1 تیر 92 13:13
سلام عزیزم خوبید؟ امان ازین آلرژی دیگه بهار هم تموم شد خیالتون راحت میشه ازین عطسه و سرفه ها
مامان نیایش
2 تیر 92 18:18
♥میلاد عشــــــــــــــــق مبارک♥ ♥عید تون مبــــارک♥ ♣التـــماس دعــا♣
مامان سانای
4 تیر 92 9:26
نازی از خواب بیدارشدنی چقد خندانه
مامان ملینا
6 تیر 92 9:06
سلام مامان رها کی بهت می که تنبل بگو حسابش رو برسم. راستی به یه مسابقه دعوت شدی بیا وب ملینا منتظرم. رهای گلم می بوسمت.
سبا
7 تیر 92 14:35
سلاااام دوست عزیز ایشالله همیشه در کنار خانواده شاد باشید.
مامان ملینا
8 تیر 92 9:14
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟
مامانی
8 تیر 92 11:25
خسته نباشی و موفق باشی. قبول باشه
نسیم-مامان آرتین
9 تیر 92 8:31
خاله جون بدو. بیا بهمون رای بده کد265-به شماره20008080200 خالصانه منتظر رای های شما هستیم
مامان ملینا
11 تیر 92 19:33
آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!
خاله پارمیدا
14 تیر 92 12:03
[گل تولدت مبارک پیش ما هم بیاین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد