رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

عزیزم تولدت مبارک

1392/4/15 1:04
نویسنده : Raha:)
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی

میبرم که تو خلق شده ای برای من که تا زیباترین لحظه ها را

برای من بسازی ....

تولدت مبارک نازنینم

اگر باران بودم آنقدر میباریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل بارن بهاری به پایت میگریستم اگر گل بودم شاخه ای از گل وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک و نه گل و نه عشق اما هرچه هستم دوستت دارم تولدت مبارک

منتظر عکسهای

 تولد رنگین کمونی رها  در پست بعدی باشید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله پارمیدا
15 تیر 92 20:47
لینکتون کنیم؟
نسیم-مامان آرتین
16 تیر 92 9:37
نازنین خاله تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی زیر سایه پدر ومادر
محبوبه
16 تیر 92 10:51
تولد رها نازدونه زیبا مبارک. زنده باشه تا همیشه
مامان ملینا
16 تیر 92 12:17
خوشگلم تولدت مبارک باشه عزیزم. جشن تو جشن تولد تمومه خوبیاس جشن تو شروع زیباى تمومه شادی هاست
خاله پارمیدا
17 تیر 92 9:31
پش ما هم بیانی نی ماتو مسابقه نی نی شکموشرکت کرده اکه دوست داشتی بهش رای بده کدش 269
خاله پارمیدا
21 تیر 92 15:59
.و آبی... .. ...آهــــــــــــــای تـــــــــــــو که دلتــــــــــــــــــنگــــــتم.!! ....بیــــــــــــا.. ......گــــاه گــــداری دو ســــــه خـــــــــــط بیــــــت شعـــــــــــری.. .. ......نتـــــــــــــــرس نــــــــــــمک گیــر نمــــــــــیشوی.. ......... ..............فقـــــــــط "" نگـــــــــاهت "" را ازم نگـــــــــــــــــیر..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد