رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

مدرسه

1398/4/27 13:28
نویسنده : Raha:)
426 بازدید
اشتراک گذاری

من در مدرسه شایستگان درس میخوانم. یکی از صمیمی ترین دوستهای من سوگل توسلیان است. من امسال به پایه چهارم خواهم رفت. بهترین معلم من در طی این سال خانم مقانلو بوده است. من کلاس چرتکه و زبان می روم.من دلم خیللللللللی برای دوستانم تنگ شده است. امسال در پایه چهارم معلم های من خانم نصیری و گلبن هستن.

پسندها (2)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
27 تیر 98 13:31
انشالله موفق باشی
Raha:)
پاسخ
ممنون
atefehatefeh
27 تیر 98 13:52
از تابستونت لذت ببر خیلی زودتر از اونچه فکر میکنی میبینیشون😊
Raha:)
پاسخ
ممنون عزیزم😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد