رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

:)

1400/7/1 21:37
نویسنده : Raha:)
184 بازدید
اشتراک گذاری

خب راستش رو بگم من حالم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ... بده اصلا حالم خوب نیست توی زبان تیچرم عوض شده بعد از دیروز کارم شده گریه و زاری میشه بهم امید بدین 😪😭

پسندها (4)

نظرات (4)


1 مهر 00 23:06
واقعا حق داری ولی تو همش فکر کن تیچرتون تیچر قبلی هست
Raha:)
پاسخ
من داغونم میدونی خیلی عالم بده کاری بجز گریه کردن ندارم😭

1 مهر 00 23:07
منم خیلی ناراحتم چون که خانم زبانمون میره کلاس ۱۰ بعد چند تا  از استوری هاش رو دیدم دیدم که با چند تا پسر دوسته و از الان خیلی افسردگی گرفتم😭
Raha:)
پاسخ
چرا خوبه که🤭

1 مهر 00 23:18
برا چی خوبه بابا داغون شدم🙄
Raha:)
پاسخ
بمیرم ناراحت نباش ولی الان من از تو بدترم اشکام پایانی نداره😭
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
2 مهر 00 18:13
سلام ممنون ميشم به پست جديد منم سر بزنید و لايك و كامنت بديد^^❤️
Raha:)
پاسخ
❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد