رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

اندر احوالات رها خانم

1390/7/3 12:40
نویسنده : Raha:)
617 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

رهای نازم این چند روز تعطیلی حسابی کیف کردیم و تو خونه موندیم و استراحت کردیم و خیلی بهمون خوش گذشت تازه فهمیدیم مامانای خونه دار چه کیفی میکنن که کنار نی نی هاشون هستن  البته مریضی تو کمی حالمون رو میگرفت ولی خوب دائم در حال درست کردن چیزی بودم که برات مفید باشه و حالت  رو خوب بکنه مامانی بد جور سرفه میکردی و خیلی ناراحت میشدم  جالبه خود من هم مریض شدم  از تو گرفتم ولی اصلا خودم مهم نبود فقط بفکر تو بودم که خوب بشی خلاصه هر چیزی رو امتحان میکردم که سرفه ات بهتر بشه

واما تو گلم که با شیرین کاریهات قند تو دل من آب میکنی  :

وقتی عطسه میکنی سریع میری دستمال بر میداری و میمالی به صورتت که داری تمیز میکنی من هم که دستمال میخوام میگم برو دستمال برام بیار سریع میری میاری

وقتی میگم برم نماز بخونم سریع میری جانمازی رو میاری

وقتی کسی میخوابه روش میاری چیزی میندازی به عنوان پتو

هرچیزی رو میخوای با انگشت اشاره نشون میدی تقریبا انگشت اشاره ات دائم در حال نشون دادن اجسام اینور و اونوره

حموم و دستشویی را بهتر از هر جای دیگه خونه میشناسی

کتاب حیوانات رو تقریبا یاد گرفتی به هر حیوونی که میرسی صداشو در میاری من هم کیف میکنم و قتی میپرسم مثلا هاپو کو سریع عکسش رو برام نشون میدی

غذا خوردنت که تموم میشه سریع دو دستت رو میبری بالا و الهی شکر میگی

تا صدای آهنگی میشنوی سریع شروع به نانای نای میکنی خودت هم تکرار میکنی نانانا

تا کسی کاری میکنه یا چیزی بلند میکنه سریع به کمکش میری این هم یک نمونه از کمک که داری به مامان پری تو حمل رخت پهن کن کمک میکنی

لغت نامه رها

مامان ،بابا ،ستر یا گاهی هم تتر(خاله سحر)، دد دو ده (یک دو سه ) ،باب (آب)، بوپ(توپ ) ،می می (شیر)،تیش (جیش )

 نی نی (هر بچه ای که ببینی) ، نونو (بعضی عروسکات ) سیده(سیزده )خاله سحر واسه این که شمارش تو تیم 13 است این شماره رو یادت داده

صدای حیوانات :هاپو چی میگه :هو هو ها ها ،  ببعی چی میگه : به به ، کلاغ چی میگه :قاقا ، جوجه چی میگه: جی جی 

گاو چی میگه :ماما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نسترن
3 مهر 90 15:34
سلام . مبارکه .تولد بابایی. رها جون زیر سایه پدر ومادر خوشبخت باشی
مامان نی نی گولو
3 مهر 90 18:16
سلام عزیز خاله افرین به تو دخمل گل که کلی پیشرفت کردی و چیزهای جدید یاد گرفتی نازشو برم من مواظب خودت باش گلم دست مامانی هم درد نکنه به خاطر تربیت این دخمل گل
آرتین خان
3 مهر 90 20:03
ای وای دیر رسیدیم تولد بابای مبارک همیشه سایه اش بالای سر شما ها باشه زندگی خوب و شادی داشته باشین نبینیم رها جون ما مریض بشه
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 23:27
همیشه با هم باشید الهییی ای جان به حرف زدنت خانم گل چه خوشچلافرین خوش استعدادمامان جون اسپند دود دود
مامان سانای
4 مهر 90 9:05
تو رو خدا مواظب فندق کوچولو باش شهر شماهم من شهر ما سردسیره مریضه بشه مکافاته بخصوص برا شما که شاغلی نمی تونی کنارش باشی
ثمين
4 مهر 90 12:03
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان پرهام
4 مهر 90 12:43
ای جانم ایشاللا همیششه سالم باشه و سرحال. پرهام منم تازه سرماخوردگی اش خوب شده
مادر کوثر
4 مهر 90 14:54
وای عزیزم چقد شیرین شده این دختر گلمون بخورمش من اینم برای مامان پری http://widenet.ir/
مریم
4 مهر 90 14:55
سلام فندق خاله چه هلویی شده بوسسسسسسسس برای تو که از الان کمک دست مامنی هستی مامانی دیگه غصه نداریا دخملی یار و یاورت هست
مامان پریسا
4 مهر 90 15:47
سلام گلم. آفرین به این دختر زرنگ . ایشاا... زودتر حالش هم خوب بشه. یه خاطره دارم بیا خوشحال میشم.
مامان آريا
5 مهر 90 14:04
سلام عزيزم خاله قربونت برم كه اينقدر مهربوني و تو كارا كمك همه مي كني بوس بوس بوس اميدوارم زود زود هم خوب خوب بشي
مامان ماهان
9 مهر 90 9:49
ای جونممممممممممممم الهی همیشه تنش سالم باشه
سارا
9 آبان 90 22:53
آفرين صد آفرين بچه امون باهوشه ديگه هوشش هم به خاله ساراش رفته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد