رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

دفاع از خود

1390/7/12 10:41
نویسنده : Raha:)
839 بازدید
اشتراک گذاری

 

رها جون مامان جدیدا یه حرکتی انجام میدی که همه میخندن خیلی جالبه تا جایی میخوری

و یا از چیزی ناراحت میشی سریع شروع میکنی به زدن و اونوقته که ما میفهمیم خوردی

 به اونجا یا ناراحت شدی  مثلا دیروز میخواستیم بریم خونه خاله یلدا عیادت آخه عمل کرده

بود و شما از ساعت5/3 خوابیدی و ساعت 5/6 دیگه دیدم بیدار نمیشی و داره دیر میشه 

 آروم لباسات رو تنت کردم و موقع رفتن بیدار شدی و شروع به زد من کردی که چرا

بیدارت کردم ومن هم اصلا  باهات صحبت نکردم که مثلا ناراحت شدم ولی مگه شما

زیر بار میرفتی جالبه که خودت از خودت دفاع میکنی و وابسته به ما نیستی ولی من 

 وبابا اصلا دوست نداریم که زدن رو یاد بگیری و اصلا بروت نمیاریم که داری چیزی

رو میزنی دوست داریم این حرکت رو ترک بکنی ولی اگه اطرافیان اجازه بدن ،متاسفانه

 از طرف بقیه تشویق هم میشی و یکم هم اونا همراهی میکنن و میگن: آخ کن آخ کن

 یعنی همراه زدن آخ هم بگو ...............چه کنیم دیگه من سعی میکنم

ترک کنی ولی...............ولی ازاینکه مستقلی خوشحالم آخه اکثر بچه ها این حرکت

 رو انجام میدن با این تفاوت که به پدر و مادر میگن که اگه جایی خوردن اونجا رو

آخ کنن ولی تو خودت از خودت دفاع میکنی قربون دخمل مستقلم بشم.  

نمونه از زدن: رفتی زیر میز و سرت خورده به صندلی در حال کتک زدن به صندلی هستی

اینجا  تازه از خواب بیدار شدی

اینجا خوشحال ازاینکه میریم مهد

اینجاوقتی میبینی بابا نیست ناراحت میشی و بابا رو صدا میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان سید کوچولو
12 مهر 90 11:20
وااااااااااااای ئکه چه نی نی بامزه و خوردنی داری.... اخ کن خاله این هم تشویق اخ کردن شوخی کردم مامانی
مامان نیایش
12 مهر 90 11:44
دختر ناز آفرین که از خودت دفاع می کنی ولی بدون همیشه دیگران مقصر نیستن که تو آخ بشی بعضی وقتا هم خودت مقصری و باید مواظب باشی عزیزم آره مامانی همه بچه ها این جورین و متاسفانه همه تشویقش می کنن که بزنه تا خودش گریه نکنه یعنی برای جلوگیری از گریه بچه بهش میگن که آخ کن ولی فکر کنم درست نیست مثلا وقتی نیایش هم به جایی می خورد همه میگفتن زمین بد دیوار بد بزنش بده ولی نمیدونم چه کار باید کرد که این طوری نشه بچه
مامانی
12 مهر 90 14:30
دختر ناز کتک زدن هم بلده دیگه پیش ما نمیای
mamani helena
12 مهر 90 15:06
salam azizam kheili khobe ke betone az khodesh defa kone vali napazirid ke hame chizo akh kone chon badan khodayei nakarde hame chizo mindaze gardane digaran.az atrafiyan ham bekhah ke chizi behesh nagan chon heyfe ke arosaki mesle in ye vaght doganegi peida kone.az tarafe man bebosesh
مادر کوثر
12 مهر 90 15:09
سلام عزیزم خوبی؟ وبلاگت رو خیلی دوست دارم و همیشه میام سر میزنم اگه کوثر جون بذاره نظر هم حتما میدم به ما هم سر بزن خوشحال میشم نظر خوشگلتو بخونم.
مامان ماهان عشق ماشین
12 مهر 90 17:17
سلام رها جون.خوبی خاله؟چرا به این کوچولویی میری مهد عزیزم؟
الهام مامان رامیلا
12 مهر 90 20:21
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*
مامان آرتین
12 مهر 90 22:09
امان از دخالتهای دیگران. رهای خاله به حرف مامان و بابات گوش کن و دختر خوبی باش. قربون دخمل با ادب و خانوم.
مامان آريا
13 مهر 90 8:38
خاله قربون دخمل مستقلش بره اينكار از يه جنبه خوبه كه بچه ياد ميگيره از خودش دفاع كنه درمواقع ضروري ولي از يه جنبه بده اونم اينكه بچه دست بزن پيدا مي كنه براي همين بزرگترا نبايد توي اينكار بچه رو تشويقش كنن بزارن خود بچه عكس العمل نشون بده ولي متاسفانه بزرگتراي اطراف بچه ...... چي بگم بوس براي شيطونك خوشگل خودم كه بابايي نيست بهونه مي گيره
مریم که دوست داره.
13 مهر 90 12:40
واااااااااای پس فندق نازمون زدنم یاد گرفته.خاله مریم فدای آخ کردنت.
یه بار بدون اینکه مامانی ببینه آخم کن جیگل
شوخی کردم مامان


خاله مریم شما هم.............
مامان پرهام
13 مهر 90 16:36
سلام دخترت چقده نازتر شده! داریم با پرهام نگاهش می کنیم. راستی واقعا دوست داره بره مهد؟
تینا بیدی
14 مهر 90 2:06
سلام سمیه جون. تا جامعه امروز خیلی هم بد نیست بتونه از خودش دفاع کنه هااااا
مهرناز مامان امین حسین
14 مهر 90 9:37
رها جون بزرگ شدی آخ هم میکنی وای وای وای
مامان ماهان
14 مهر 90 15:03
امان از دست اطرافیان که باعث میشن بچه ها بعضی از عادات بد رو ازشون یاد بگیرن و تازه مورد تشویق هم واقع میشن قربونت برم عزیزم چقدر خوش تیپ شدی
سارا
9 آبان 90 22:50
رها جوني دوست داريم ، خودم و پسرم رو مي گم ، به ما هم سر بزن عزيزم خوشحال مي شيم . ماماني رها جون عسلكت خيلي خيلي ناز و تو دل برو هست واقعا مي گم اسفندبراش دود كن عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد