رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

مروارید هفتم

1390/7/28 10:37
نویسنده : Raha:)
660 بازدید
اشتراک گذاری

 

نازنیم مروارید هفتم هم در اومد مبارکه عزیزم سرفه هات هم کمی نسبت به روزهای قبل بهتر شده شربتت رو  به گفته بابا قطع کردم و به پیشنهاد یکی از دوستان خوبم سماجون شیر و عسل رو امتحان کردم که خدا رو شکر نتیجه خوبی داد  خیلی خوشحالم چون دیگه شب ها راحتتر میخوابی و خیلی کم سرفه میکنی بازم ممنون سما جون  

شعرهایی که  تو عزیز دلم میتونی بخونی

تا تا ابابا تاتا ابابا( تاب تاب عباسی )

(ببعی میگه )بع  بع(دنبه داری) نه نه (پس چرا میگی ) بع بع

چش چش دو قبو ددن و دهن یه گگگ  (چشم چشم دو ابرو دماغ و دهن یه گردو )

عزی دلم جدیدا هر کلمه که از ما میشنوی سریع تکرار میکنی ولی یادت نمیمونه ولی تکرارش میکنی مثلا میگم بیا قطره بریزم میگی قطه قطه یا مثلا رها اذیت نکن میگی اذی اذی میگم باهات قهر میشم  میگی قر قر میگم سوپ میخوری میگی سو سو در یخچال که باز میشه میگی شیر شیر

مشغول بازی میشی

ولی درد دندون نمیزاره بازی ادامه پیدا کنه

آب دهن جاری میشه

گریه ها شروع میشه

بیخیال بازی و میاد پایین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

اعظم
28 مهر 90 11:17
سلام من شمارو با اسم رها جوون لینک کردم .موفق باشید
سارا
28 مهر 90 13:15
دلم انجا میان کوه و دشت و صحبت غنچه خودم اینجا در این دنیای مسدودی که رازش را نمی دانم که رمزش را نمی خوانم یک شب با خاطراتت بودم ای زیباترین خاطره... کاش میان ذهن پر اشوب من که دل را از برای تو داده بودم مرا راهی بود و نشانی برای گم کرده راهم بود نگاهم را بخوان که دل را بر شط رود روشنی ببندیم نگاهم را بخوان مباااركه رها جونم بووووس
نگين
28 مهر 90 14:02
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
مامان نسترن
28 مهر 90 18:26
خوشحالم بهتر شدی فندق خاله
مامان زهرا نازنازی
28 مهر 90 20:00
مبارک باشه چه عکسای قشنگی خدا حفظش کنه
مامان سانای
28 مهر 90 21:21
مروارید هفتم مبارک فندق خوشمزه .
مامان ملینا
30 مهر 90 0:32
خاله جون مبارکه.خدا رو شکر که سرفه هاشم خوب شده.
مامان پرنسس
30 مهر 90 8:37
خدا را شكر بهتر شد همه فكرم سرفه اين بچه بود
مامان پریسا
30 مهر 90 10:22
وااااااااای عزیزم با این حرف زدنت. مامانی چه ذوقی میکنه.
مامان تارا - سارا
30 مهر 90 12:32
آفرین گل دخمل یه عالمه حرف میزنه. خوبه مثل دختر من تنبل نیستی.
مامان تارا - سارا
30 مهر 90 12:33
آخی این دندون در آوردن هم برا بچه ها مکافاتیه ها...
مامان ملینا
1 آبان 90 12:51
خاله جون مرواردیتم مبارکه.قربونت برم که شعر می خونی .مواظب خودت باش.
مامان علی
1 آبان 90 21:21
سلام . چه دختر ناز و بلایی دارید . وبلاگتون رو دوست دارم . با اجازه لینکتون کردم و خوشحال میشم که لینکم کنید
مامان آريا
2 آبان 90 12:43
خاله قربونت برم من با اين شيطونياي بامزت مرواريد هفتمتم مبارك عزيزم اميدوارم كمتر دندونات اذيتت كنه
مامان پرهام
2 آبان 90 15:48
عزیزم زودتر خوب شو. دندونت هم مبارک
mamani helena
2 آبان 90 18:24
salam azize khale khodaro shokr ke sorfehat behtar shode mashala kheili ham naz shodi dandone jadid ham mobarake
مامان زهرا نازنازی
3 آبان 90 8:46
سلام دوست خوبم وبلاگم عوض نشده خانومی فقط یک وبلاگ دیگه هم راه انداختم که ماله خودمه
مامان حسین
3 آبان 90 18:51
مروارید هفتم هم مبارک
نازنین نرگس نفس مامان
4 آبان 90 0:08
رها جون با این خوشکل حرف زدنت من رو بردی به سال گذشته که دخترم این شعرا رو میخوند چقدر لذت بخش بود و تازگی داشت آخه اول هر چیزی لذتش بالا مثل حرف زدنتون راه رفتنتون
مامان آريا
4 آبان 90 13:10
خصوصي داري
مامان آرتین
4 آبان 90 16:32
عسلم مبارکههههههههه
نانی
4 آبان 90 17:47
جیگر طلا ماشااله به این دخمل ناززززززز. مروارید جدیدت مبارکه خوشگلم
سارا-سبا
4 آبان 90 20:48
خدایا حكمت قدمهایی را كه برایم بر میداری آشكار كن تا درهایی را كه به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهاییكه به رویم میبندی به اصرار نگشایم با يه مطلب جديد آپ هستيم خوشحال مي شيم سر بزنيد
مامان نیایش
6 آبان 90 19:16
مبارک باشه شیطونت وروجک
مریم که دوست داره.
7 آبان 90 12:00
واااای رها جونم مروارید هفتمتم که خودشو نشون داده مبارکه.
شعرخوندنتم مثل همه کارات جیگره.میبوسمت فندق خاله....


مرسی خاله مریم قربونت
مامان پارسا جون
8 آبان 90 11:11
چقدر عکسهات خوشگله عزیز دلممممممممممممممممممم
مامان ماهان
14 آبان 90 8:40
مرواریدت مبارکه عزیزم قربونت برم که اینقدر شیرین زبونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد