رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

بازم سرفه

1390/7/25 8:37
نویسنده : Raha:)
659 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم حدود یک ماه پیش که مریض شدی بعد از بهبود سرفه هات خوب نشد و ادامه داشت تا اینکه هفته پیش دوباره بردمت دکتر و گفت خدا رو شکر مشکلی تو ریه هات نیست ولی چون داری دندون درمیاری سیستم دفاعی بدنت ضعیف شده و شربت  Zeditenداد ولی بعد از ٦ روز استفاده تاثیر نداشته و دیشب اونقدر سرفه کردی که آخر سر موقع اذان شیر گرم کردم تا شاید کمی گلوت نرم بشه و بیدارشدی وتا ٥/٦ بازی کردی بعد خوابیدی قشنگم دیگه نمیدونم چیکار کنم هرچیزی رو امتحان کردم ولی فایده نداشته مامان پری میگه من هم بچه بودم اینطور بودم آخه گلم من آلرژی دارم ،خدا نکنه تو هم آلرژی داشته باشی من از ترس اینکه تو آلرژی نگیری تا قبل از ٦ ماهگیت هیچ غذایی به تو ندادم چون هم من آلرژی دارم هم بابا ..... مامانی گفته که از عطر اصلا استفاده نکنیم من هم بخاطر تو قید و عطر و کرم و اینجور چیزها رو زدم ولی بابا ....  وقتی تو سرفه میکنی خیلی کلافه میشم از خدا میخوام هرچه سریعتر وضعیتت بهتر بشه و سلامت سلامت بشی عزیزم دوست دارم یه دنیا اصلا نمیخوام ناراحتی تو رو ببینم.

                        راستی نازگلم مروارید ششم هم از صدف در اومد بیرون مبارک باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان سانای
24 مهر 90 14:55
چه نازه خدا .
تینا بیدی
24 مهر 90 22:17
ان شالله آلرژی نیست. به دلت بد راه نده. خداروشکر که ریه هاش مشکلی نداره.
مامان نسترن
25 مهر 90 10:07
مبارکه عزیزم. خودتو ناراحت نکن. حتما از دندونه . بچه ضعیف شده.هوای خونه رو مرطوب نگه دار.فرنی گرم بهش بده. حتما خوب میشه
مامان آريا
25 مهر 90 10:38
اميدوارم كه آلرژي نباشه عزيزم اميدوارم يه روز خوابت به حقيقت تبديل بشه و من و آريا شما و رهاي خوشگلمو از نزديك ببينيم خاله جون مرواريد ششمتم مبارك عزيزم اميدوارم هميشه تندرست و سالم باشي
مریم که دوست داره
25 مهر 90 11:00
الهیییی عکس فندقمون چقدر نازه .
سمیه جون خدا روشکر که ریه هاش سالمه.وان شااله که آلرژی نیست آخه مام یه فندق داریم که تا 2 سالگیش بدجوری سرفه میکرد و خوبم نمیشد ولی بعدش خودبه خود خوب شد،فقط باید یه مدت از وسایل حساسیت زا مثل لوازم آرایشی دور باشه.

مریم جون از دلداریت ممنون

مامانی
25 مهر 90 11:26
چیزی نیست انشااله زودی خوب میشه آپم بدو بیا منتظرم
مامان ملینا
25 مهر 90 12:13
مامان رها اصلاً نگران نباش انشالله هر چه سریعتر خوب می شه . مطمئناً آلرژی هم نیست .راستی عکسش هم خیلی خوشگله .مواظبش باش
مامان پرنسس
25 مهر 90 12:48
سلام مامان رها گلي خانمي داروها را قطع كن بهش 4 تخمه بده و جدا گانه براش نشاسته درست كن و ليمو شيرين با دستت فشار بده به پوستش تا آب در بياد كمي سرش ببر بده دستش تا بمكه هم دير تر تلخ مي شه هم آبش مي ياد خوشش مي ياد و ماهيچه را بذار عصارش در بياد بهش بده انشاله خوب خوب مي شه
آرتین خان
25 مهر 90 15:31
اول از همه مامانی رها جون رو با اون مدل ناز خوابیدنش ببوس دوم زیاد نگران نباش بعضی مریضی ها باید دورانش رو طی کنه اما فکر کنم شیر گرم و اگه با عسل قاطی کنی معجون خوبی برای سرفه ست گرچه میدونم خودت همه اینها رو امتحان کردی
نازنین نرگس نفس مامان
26 مهر 90 0:51
سلام خانمی ایشالا بلا دوره از این خانم گل خدا رو شکر که دکتر هم گفته مشکلی نیست ایشالا زودتر خوب میشه
mamani helena
26 مهر 90 13:27
salam azizam baradar zadeye manam injori shode bod.hamin sharbato behesh dade bodan avalesh modam sorfe kard bad az ye modat khob shod vali sharbato ghat nakon golam
مامان دیانا
26 مهر 90 16:04
عزیز خاله خدا کنه هیچ وقت تورو مریض نبینیم و زود زود خوب بشی خاله جون ما هم آپیم با جشن تولد دیانا بوسسسسسسسسسسسس برای فندق خاله
mamani helena
26 مهر 90 20:24
azizam porsidam goft har 12 saat mitoni 1bar dar roz ham bedi ama asr bede shab nabayad bedi aziyat mishe golam
مامان پارسا جون
27 مهر 90 2:44
آخی عزیز دلم ایشا... زودتر خوب بشی پسر منم مریضه خیلی نگرانم
مامان ساينا
27 مهر 90 7:31
انشا... هر چه زودتر خوب خوب ميشه.راستي چه دخمل نازي دارين به ما هم سر بزنين خوشحال ميشم
مادر کوثر
27 مهر 90 11:24
نازییییی عزیزم انشالله که زود زود خوب بشی کوچولووووو به ما هم سر بزن عزیزم
سعیده مامان آرتین
27 مهر 90 11:39
عزیزم امیدوارم به زودی زود خوب شی خاله جون. دندون ششم هم مبارک
مهرناز مامان امین حسین
7 آبان 90 8:30
مبارک عزیزم نازی چه دردی میکشی عیب نداره خوشگلم همه اینها موقته ;
مسعود
15 آبان 90 14:12
سلام سمیه خانم وبلاگ خوشکلی داری با عکسای خوشکل خوشحال میشم به وبلاگ کودکانه منم سر بزنی منتظرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد