رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

تبریک

1389/12/10 9:31
نویسنده : Raha:)
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

فندق خوشگلم  ،تبریک میگم تو هم به جمع دوستان اینترنتی اضافه شدی عسل مسل .

دوست داریم من و باباجون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:31
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!
AsaAsa
8 آبان 00 23:19
وایی رها این وبلاگو مامان و بابات برات زدن چه قشنگ 🤩
Raha:)
پاسخ
مامان بابا که مامانم خودمم چند مدتیه توش فعالیت میکنم🤭
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد