رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

سلامممممممممممممممم :)

1401/4/4 9:40
نویسنده : Raha:)
580 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یه مدت خیلی طولانی ای غیبت اومدممممممممممم💜🍇
سلاممممممممم حالتون احوالتون چطوره؟ خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ چه خبرا؟ خب از یه جایی مطمعا هستم که همه دانش آموزا از کلاس اول تا دوازدهم دیگه امتحاناتشون تموم شده💚🍀
خب با توجه به همین خداروشکر من تیزهوشانمم تموم شدددددددددد💛☀️ 11 روز دیگه تولدمه و هیچچچچ برنامه ای براش نچیدم🙂
خب 6 روز پیش که میشه یکشنبه تولد دوست عزیزم رونیا بود که خیلی خوش گذشت😇

🧿

این ما سه تا رفیق صمیمی هستیم که مثل دختر خاله ایم باهم🤭 من سویل و رونیا رو بیشتر از دوستای مدرسم دوست دارم🧡🍊
 

🧿

اینم من و خانم صاحب تولدیممممممم😂رونیاااااااااااااا💙💫
 

اینم خودمممممممممم🌴
 

از فاز تولد در بیایم و بریم تو فاز مدرسهههههههه😂خب حالا بریم عکسای مدرسه رو ببینیم البته اگه بشه من یه فیلم درست کردم اونو میزارم 😂
ما امسال توی مدرسه از هم جدا میشدیم قطعا بعد گفتیم برای اینکه شاد باشیم گوشی ببریم و عکس و فیلم بگیریم و حال کنیم دیگه🙂 دلم براشون تنگید🤕
 


.................................................................................................................................................................................................................................................
خب از فردا یعنی چهارشنبه 8 تیر کلاس سینکرونایزم شروع میشهههههههههههه😇
شاید بعضی ها ندونن سینکرونایز چیه؟! سینکرونایز به رقص توی آب میگن که الان یه عکسم ازش میزارممممممم
سینکرونایز یا شنای موزون چیست؟ معرفی رشته + قوانین مسابقات ورزش سینکرونایز
و خبرررررررر دیگههههههههههههههههه چترییییییییی زدممممممممممممممممم🤩
 

خب 7 روز دیکه تولدمهههههههه🙂 wow
احتمالا امروز بریم شهر بازی اگه رفتیم عکس میگیرم و یه پست دیگهههههه میزارمممممممممممم
 

پسندها (8)

نظرات (23)


7 تیر 01 17:14
پاچه خواران سانا😂😂
Raha:)
پاسخ
.

7 تیر 01 17:16
همه ادمن مگه فقط سانا خوبه که میگین بدون این خوب نیست؟
شرمنده دوست عزیز ولی تو مجازی آدمها رو نمیشه شناخت
ولی معروفیت وبلاگ مهم نیست واقعا مهم اخلاقه
Raha:)
پاسخ
دوست عزیز حتما سانا یه کارایی کرده که همه دوستش دارن دیگه یه کلامی هست میگه هر کی به هرکی هیت بده یعنی به اون حسودی می کنه و دوست داره تو جایگاه اون باشه

7 تیر 01 17:30
نخیر خدانکنه من مثل ایشون باشم
معلوم نیست مشکلش چی هست
تو صفحه ی مجازی هر آدمی رو معروف میکنید آخر سرم پاچه خواریش رو میکنین؟ مهم شعوره که خیلی ها ندارن
امثالی مثل سانا اخلاق خاصی ندارن
اون فقط چند نفر رو جذب خودش کرده چرا نمیخواین بفهمین 
درحالیکه با من به بی فرهنگانه رفتار کرده و معلوم نیست چه کمبوده عقده ای از طرف من داشتن منم برای همین ازش خوشم نمیاد و متنفرم
بحث هم نمیخوام کنم چون هرگز نمیخوام وبلاگم مسدود بشه
Raha:)
پاسخ
کاش افرادی مثل شما توی دنیای عزیزمون نباشن ولی خب هستن متاسفانه

7 تیر 01 19:13
عررررررررر عررررررررررررر بازممممم عررررررررررررررر بشدتتتتت عرررررررررررر🥲🫀
گاااااااااد بستتتت فرندمممم پست گذاشتهههههه عرررررررر جررررررررررر هارتممممممممممممم😐✨🥺
بسه بسه از شور درس آوردم😐💔

عرررر رهااااااا عشقمممممم
خوبیییی تو؟؟؟ کجا بودیییییییی دلممممممم براتتتتتتت تنگگگگگگگ شدهههههه بوددددددددددددد عرررررررر🥲💔
دوباره از حد گذروندم:

بیخیال من نمیتونم خودمو کنترل کنمممم

آقا یه سر میزدی وبلاگ حداقل😐🥲
خداییش ازت دلخورمااااا....حالا درسته من پنج ماهه پست نذاشتم ولی برحال یه کامنتی چیزی میدادم این اواخر ولی جنابعالی هیچی

​​​​​​فقط دلم میخواد بگم عرررررررررررررررررررررررر🥲
خب برحال

تولدت مبارک عشقممممممممممممممممم هزاررررررر سالههههههه بشییییییییی دلبرمممممممممممم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️💗💗💗💗💗💗💗💗💓✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀


(بقیه حرف های چرت و پرتی به علت پیش از حد زیاد بودن به کامنت بعدی انتقال یافت با تچکر)
Raha:)
پاسخ
عرررررررررررررر مرسییییییی من خوبممممممم جایی نبودم فقط درس و مشق🙂 ببخشید سر نزدممممممممم دلخور نباششششششششش جنابعالی چرا پست نمیزاری گیر نده تا گیر ندممممممم😂 مرسییییییییییییییییییییییییییییییی ازتتتتتتتت اولین نفری هستی که بهم تبریک میگیییییییی😘

7 تیر 01 19:27
عاااامممم حالا از این چیزا بگذریممممم
خداییش این همه کیوتی رو از حد گذروندی؟؟؟ جررررر قلبمممم توان تحمل ندارههههه🥲✨🥲💛

عااا اینم بگم....این مدت که نبودم خببببب،
خیلیییی سخته بگممممم🥲😐


با اینکه محاله ولی خب:
​​​​​​

دپ شده بودممم😐💔
کلا از شخصیت من بعید بود ولی خب برحال پیش میاد دیگهههه

و خببببب


قراره یه پست جدید بزارم یعنی هنوزم دارم مینویسمممم (فاز سابق اناهل 😂😂)

خب دیگه چی بگم...
واقعا کلییییی حرف ناگفته باهات دارم جوری که نمیتونم از کجا شروع کنممممم:
وایسا برم یه بار دیگه پستتو بخونممم


تولد دوستتم مبارککککککککک

و دیگه هیچی به چشم نمیخوره جز کیوتی تو🥲✨

و بازم بگذریم...
جات خالی دارم جومونگ میبینم😂😂💔
عااا راستی میدونستی این یارو کاربر fatemeh همون بهاره؟؟؟ میدونی چندتا اکانت فیک زد تو این مدت هم این fatemeh هم چندتا اکانت دیگه به اسم خواهرش و ایناااا: «ولی خب اگه بگی بهاری یا هرچی کاملا الکی رد میکنه😂😂عجیب نیس»
عجیبه تا من رفتم اینا اومدن:
​​​​​​

آناهیدم شاهده😂😂 زندگی جالبه نه؟؟
و بازم دلم برات تنگ شدهههه بودند عر🥲

و خب همین دیگه....
بازم فکر کنم تو کامنت بعدی بنویسم🫀🙂❣️ 
Raha:)
پاسخ
تو کیوتتتتتتت تر از منیییییییییییی چرا دپ افسردگی بعد از تابستون گرفته بودیییییییییی😂 ایوللللل پست جدیددددددددددد خب باهم میگپیم دربارشششششششششش مرسییییییییییی بهش بگم کلی میذوقه از اینکه یه نفر بهش تولدشو تبریککک گفتهههههه جومونگ عجب wow کیوتتتتتت خودتیییییییییی واقعا؟! این بشر چقدررر رو دارهههه😐🙄 اکنت فیک برای یه آدم با همه چی فیک😂 خیلی زندگی جالبهههههه منمممم دلم برات تنگ شده بودددددد بریمممم کامنت بعدیییییییی
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
7 تیر 01 22:01
تولدت پیشاپیش مبارک 
به پست جدیدم سر بزن
Raha:)
پاسخ
مرسیییییییی حتمااااا سر میزنممممممممممم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 تیر 01 0:01
تولدت پیشاپیش مبارک رها جووون
موفق باشییی همیشه
Raha:)
پاسخ
مرسیییییییییییییییییی زهراااااااااااا جونیییییییییییییی لطف داریییییییییییی😘😍
2445624456
8 تیر 01 15:58
عالی بودی . یه سری به پیج من بزن
Raha:)
پاسخ
ممنونننننننننننننن حتماااااااااااااا
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 تیر 01 17:26
سلاممم
Raha:)
پاسخ
سلامممممممممم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 تیر 01 17:26
چقد باحاللل
تولدش پساپس مبارک😄
چقد خوشگلی مشالا🫂
Raha:)
پاسخ
بلیییییی
مرسییییییییییی
لطفففففف میداریییییییییییی
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 تیر 01 17:28
چه باحال اصلا نمیدونستم از این کلاسا تو ایرانم هست موفق باشی رهای مهربونم😃
Raha:)
پاسخ
چرا اتفاقا هست ولیییییییی استخرششششششش مزخرفففففففف بوددددددد و ... مرسیییییییییییییی آناهلیییییییییییییییی
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 تیر 01 17:28
چه اسم سختی هم داره اون کلاسه...
به سختی خوندمش🤣😭
Raha:)
پاسخ
بله من خودم با زورررررررر حفظ شدمممممممم😂 
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 تیر 01 17:29
راستی سانا کجا رفته که همه دلشون براش تنگ سده؟
Raha:)
پاسخ
همینجاسسسسسسسسسس فقطططططططط پستتت نمیزارههههههههههه
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 تیر 01 17:37
و اینکه سانا وبلاگشو بست؟ چون تو دنبال کننده هات که گشتم وبشو پیدا نکردم
اگه نبسته ادرس وبشو برام بنویس
Raha:)
پاسخ
.... میکنه وبشو ببنده  اینجا کامنت گزاشتههههههههه اماااااااااااااا : https://sanallov15.niniweblog.com/

8 تیر 01 18:27
اولا...هی fatemeh اگه باهام مشکلی داری چرا نمیای گپ دوتایی باهم حلش کنیم؟ دوما...وچرا تو وبلاگ بست فرندم انقدر کامنت مزخرف میدی؟ سوما...نکنه فکر کردی من مافیای روسی ام اومدم بالا سرشون اصلحه گرفتم که منو دوست داشته باشن؟ خیر عزیز من...جواب عشق رو با عشق میدن یونو؟ چهارما....من نه خوبم نه بد، هیچکس هم پاچه خوار من نیست!!ما (یعنی:من، رها، آناهل، آوا، سایه، آناهید، نسرین،زهرا، و هرکسی که یادم نیست....) ما یه خانواده ایم همین🙂 و اگه بازم مشکلی داری دوتایی حلش کنیم بهتره

8 تیر 01 18:30
عرررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررر آناهللللللللل کجاااااااا بودیییییییییییییییییی نوووووووو عررررررررررررررر 🥲🫀 هی خیلی دلم برات تنگیده بود: چرا دسته جمعی گذاشتین رفتین یهوووو؟!!! ​​​​​​🥲😐💔 شاکی ام از همهههههههه

8 تیر 01 18:31
راستی رها
خببببب

متاسفم اما هروقت تونستی میتونی بیای گپ؟؟ هم دلم برات تنگ شده و هم یه موضوعی هست که حس میکنم جز تو نمیشه با کسی در موردش صحبت کنم💔🥲
Raha:)
پاسخ
اوه اوکی الان میتونممممم
سایهسایه
6 شهریور 01 20:19
منم مدرسه ابتداییم البته سومم شایستگان بود😅😅
پ.ن
بهشت بود
Raha:)
پاسخ
واقعا؟! مگه شما زنجان میشی؟
سایهسایه
6 شهریور 01 20:21
ظاهرا چتری فقط به ایشون اومد😭😭😭🙃
Raha:)
پاسخ
به کییییی؟
سایهسایه
6 شهریور 01 20:22
هی با خووم میگم نکنه بخاطر این فردی که حرفاش نامفهومه سانای عزیزمون رفته..
Raha:)
پاسخ
آره دقیقا همینطوره کاش سانا زود برگرده
سایهسایه
6 شهریور 01 20:23
از یه طرف میگم چرا سانا رفته نکنه مریضیش عود کرده؟
Raha:)
پاسخ
اره دقیقاا کاش حالش خوب باشه
سایهسایه
7 شهریور 01 17:00
نه زنجان نیستم
Raha:)
پاسخ
👍

10 شهریور 01 0:25
عه عه دستی دستی منو کشتین هااا:
اولا من زبون حیوونا رو بلد نیستم که بخاطر این یارو برم

دوما متاسفانه یا خوشبختانه فعلا زنده ام🥲
سانا هستم ای لاو یو🌈
Raha:)
پاسخ
😂 خداروشکر زنده ایییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد