رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

سلامممممممممممممممم :)

1400/11/22 21:50
نویسنده : Raha:)
573 بازدید
اشتراک گذاری

خب بدون سلام بگم برید سریع ماسک بزنید بعد بیاین سراغ این پستم😂 خب زدید؟ دستکش هم بپوشید🙃
خب پوشیدید خب همینا کافیه🙂😂
آقااااااااااااااا من و مامانم و بابام هر 3 تامون امیکرون گرفتیممم🤣🤕 یعنی کرونایی با این حد انرژی و شوخ طبعی دیده بودید؟😆
خب مامانم یکذره سیستم ایمنیش پایینه اما خداروشکر به بیمارستان اینا نیاز نداره🙂 من و بابام هم حالمون خوبه بابام که اصلا انگار اومیکرون نگرفته حالش عالیه اون به ما دوتا میرسه😂🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
خلاصه مامانم گلو درد و سرفه و ... داره🤒 من تب و بدن درد و دل پیچه و حالت تهوع دارم🤕😪 دیروز رفتیم دکتر مامانم 1 سرم و نمیدونم چند تا آمپول زد بعد دکترم به من 2 تا قرص داد با یه شربت استامینوفن😪 حالا اون شربته رو میخورم بقدری خوابم میاد خواب آوره بعد وقتی شبا میخورم تخت میگیرم میخوابم😂 و اینکه یکی از فامیلامون آقای(علی اکبر اصانلو) برنده جایزه دیپلم نقش مکمل مرد شدننننن👏 و اینکه الانم نصف بیدار و نصف خوابم اون داروئه تا الان تاثیر داره😂🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿 
وایییییییییییییییی حالا من عاشق این استیکره شدم اینو:🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋 و این:🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
و اینکه من امروز ناهار و چهارشنبه ناهار درست کردم و عین خنگا یادم رفت عکس بگیرم🙂😐😂 چهارشنبه پیتزا درست کردم و امروزم یه کته گزاشتم به همراهشم یدونه خورشت داشتیم اون🙂
Pin on matching profile picture

پسندها (12)

نظرات (6)


23 بهمن 00 20:59
انشالله که زود خوب میشی🙂❤
Raha:)
پاسخ
مرسی قشنگمممممممممممممممم الان شبیه گودزیلاام شاد و شنگول😂😐 فکنم رد دادم😂

23 بهمن 00 21:06
ای خدا از دست تو😂😂😂😂😂 واسه چی😂
Raha:)
پاسخ
نمیدونم فکنم عوارض بعدشه رد دادم میدونی داروهامو نخوردم چون تب میکردم فکنم اونا حالم و بد میکرد😂 برگشتم به تنظیمات کارخانه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

23 بهمن 00 21:23
یا خدااااا😂 برو دارو بخور الان کره زمین و رو سرت میزاری😐😂
Raha:)
پاسخ
هههههههههههههههههههه مامانم گفت نخور اونجوری بدتر تب میکنی😂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 بهمن 00 22:43
ایشالا زودتر خوب شین رها جون
Raha:)
پاسخ
مرسی زهرا جون💕

23 بهمن 00 23:45
خب نخور اما حواست باشه جهان و رو سرت نزاری😐😂
Raha:)
پاسخ
باچههههههههههههه😂😐😂😐😂
mahsamahsa
25 بهمن 00 10:21
سلام عزیزم وبلاگ خیلی خوشگلی داری و انشالله که خودت و پدر و مادرت هم خیلی زود خوب بشین و سلامت باشین💙
Raha:)
پاسخ
سلام خاله خیلی ممنون از لطفتون ❣️💕
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد