رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

واکسن+کلاسامون+امتحانا+کلاس زبان+8 نفر و اومیکرون+پارسه:)

1400/11/17 10:32
نویسنده : Raha:)
475 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت همه عزیزان خب اول از واکسن بگم اون روز رفتیم با مامانم و بابام واکسن زدیم اونا دز سوم من دز اول خب بعدییییییییی:/
خب کلاسامونم که ماشالله و برکاتو آنلاین شد دستشون درد نکنه زحمت زیادی کشیدن برای تعطیل شدن مدارس و افسردگی های وی هم دوباره میخواد شروع بشه🙂🤕
درباره امتحانا واقعا گل کاشتم خیلییییییییی خوب دادم بی تعارف قرار بود فردا کارنامه ها رو بدن اما فعلا خبری نیست ولی بدون دروغ خیلی خوب دادم همشونو🤩
کلاس زبانم که امروز جلسه اولشه و منی که هیچی تمرین نمیکنم این ترمی که تمووم شد از 100 94 گرفتم که دستم درد نکنه گل کاشتم اما مهم اینجاس که پاس کردم🙃
خب و میرسیم به اومیکرون وای این امیکرون واقعا بده مواظب باشید تروخدا خیلی خطرناکه ما که تا الان 7 یا 8 نفر از خانوادمون گرفتن :( لطفا برای خودتون رعایت کنین هم ماسک بزنین الکل هم همراهتون حتما داشته باشید و واکسن هم بزنید🌈
خب حالا بریم سر وقت پارسه دوستام انقدر گیر دادن که قرار بزاریم حتما بریم پارسه حتماااااااااا منم قبول کردم قراره 5 نفری بریم چهارشنبه و خوش بگذرونیمممممممممممممممممم😉 نیم ساعت دیگه کلاس قران و هدیه دارم:) 
خب فعلاااااااااااااااااا😇🦋

پسندها (4)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 بهمن 00 13:11
موفق باشی رها جونی
Raha:)
پاسخ
مرسی زهرا جونم شما هم همینطور💕

18 بهمن 00 13:32
عه منم واکسن زدم دوز اول پاستو کووک😐🙂 که خداروشکر هیچ عوارضی نداشت
Raha:)
پاسخ
عه مبارکههه نه من سینوفارم زدم که عوارض نداشت اما دستم درد میکرد زیاد🙃

18 بهمن 00 17:28
ممنونم❤🙂 من دستم درد نگرفت😐😂
Raha:)
پاسخ
❣️خوبه ایشالله هیچوقت هیچجات درد نکنه😘💕
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد