رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

تولد کسری

1390/4/25 13:08
نویسنده : Raha:)
737 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر گل دیروز تولد کسری (پسر عمو) بود و قرار بود تو باغ

تولد بگیرن بخاطر این رفتیم باغ البته 

باباجون چون کار داشت شب باغ بود و ما باعمه مهری رفتیم اومدن دنبالمون که خونه مامانی بودیم از

اونجا رفتیم اولش کلی بازی کردی و با غزاله نوه دایی بابا حسابی دوست شده بودی و از بغل اون

زمین نمیومدی ولی ساعت 9 بود که خوابیدی و متاسفانه هر کار کردیم تو مراسم تولد بیدار نشدی

 و چون میخواستن کیک رو ببرن و زنعمو دوست داشت حتما کسری یه عکس با رها داشته باشه

همینطور تو خواب بغلت کردم و عکس گرفتیم و شما تا آخر خوابیدی 

و چون بابایی خسته بود گفت بریم و ما ساعت 5/12 برگشتیم و بقیه فعلا موندن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آريا
25 تیر 90 13:21
تولد خوش گذشت عزيزم باغ كه حتما بهت خوش گذشته
ماماني عكسا براي من باز نكرد تا ببينم عكس دخملمونو


آخه چرا ؟
مامان سانای
25 تیر 90 13:23
سلام مامان مهربون من هم از وبلاگ شما بازدید کردیم خدا حفظش کنه من هم شما رو لینک می کنم با اجازتون
سحر
25 تیر 90 20:55
سلام خاله جون امیدوارم تولد خوش گذشته باشه راستی عکسا برا منم باز نکرد


خاله جون من که خواب بودم چیزی از تولد نفهمیدم
sara
25 تیر 90 23:06
سلام عزیزم خوبی؟امیدوارم که فردا بهت خوش بگذره بووووس
مواظب خودت باش عیدتم مبارک
مهدی، نظری به ما عنایت کن

مارا به صراط خود هدایت کن

مهدی! اگر از منتظرانت بودیم

چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم

با این همه روسیاهی و سنگدلی

ای کاش که از همسفرانت بودیم

میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، امام عصر و الزمان مبارک .




ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
مامان سید ابوالفضل
26 تیر 90 4:21
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره
و المستشهدین بین یدیه . . .
عید شما مباااااااارک


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
نازنین نرگس نفس مامان
26 تیر 90 15:23
برخیز که حجت خدا می اید رحمت ز حریم کبریا می اید از گلشن عسکری گذر کن که امروز بوی گل نرگس ز فضا می اید عید شما مبارک
مامان بهار
27 تیر 90 2:20
عزیزمی تولدت مبارک عزیزم مرسی که به بهار من سرزدی


خواهش میکنم عزیزم
مهرناز مامان امین حسین
27 تیر 90 11:48
سلاممم چه وبلاگ و دختر نازی دارید خدا حفظش کنه به ما هم سربزنید
مامان نی نی گولو
29 تیر 90 17:30
سلام

لینکتون کردم عزیزم


من هم همینطور
مامان پارسا جون
30 تیر 90 16:12
سلام دوست گلم مرسی منم به شما رای داده بودم وب شما هم قشنگه رها جونم خیلی جیگره من هم با افتخار لینکتون کردم
مامان نی نی گولو
30 تیر 90 21:02
سلام من و مامانیم هر روز بهتون سل می زنیم خاله جون عکشالو نتونشتیم ببینیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد