رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

دختر بابایی

1390/5/10 11:26
نویسنده : Raha:)
643 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دلم حسابی بابایی شدی کافی بابا از جلوی چشمات دور بشه شروع به داد و بیداد میکنی

طفلک بابا نمیتونه از ترس تو جایی بره ، همسایه ها همه متوجه رفت و آمد بابای ما هستن چون

وقتی بابا رفت میری پشت در و در را میکوبی که بابا بابا وقتی دیدی جوابی نیومد میگی بابا دف و

بزور مشغول کاری دیگه میکنمت وقتی هم که بابا میاد خونه با ذوق داد میزنی بابـــــــــــــــــــــــــــا

و بعدش مرتب بابا بابا میکنی دیروز عصر بهونه میگرفتی گفتم  تلفن کنم تلفنی با بابا  صحبت بکنی همینکه صدای بابا رو اونور خط شنیدی بغض کردی و شروع کردی به گریه کردن عزیزم

 معلومه بابایی میشه صبح که مهد میری موقع تحویل دادن من تحویلت میدم و موقع ظهر بابا میاد

دنبالت  سوار تاب میکنه و کلی بازی بعد میایین دنبال من معلومه از بابا خوشت میاد چون اون دنبالت

میاد و خوشحالت میکنه من میزارمت اونجا و ناراحتت میکنم ،من موقعی که خونه هستیم مدام در

حال غذا دادن به شما یا دارو یا میوه یا تعویض لباس و خوابوندن و حموم کردن و.........در حالیکه بابا

که میاد فقط با تو بازی میکنه والسلام من هم جای تو بودم بابا رو بیشتر دوست داشتم  

                                    طفلک بابا رو تو کیسه خواب هم راحت نمیزاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شهاب
10 مرداد 90 14:18
هاهاهاها عالیه دخترا بابایی هستن خوب :دی
بهار(مامانی شهراد)
10 مرداد 90 18:42
salam azi\zam man hamishe miamo nazar idam taze linketam kardam ama to hichvaght pisham nemiai
سيدمهدي
11 مرداد 90 10:34
سلام.خواهري جان مرسي كه اومدي .خيلي خوشحالم كردي .دخملي خوشگلت هم ببوس


خواهش برادر عزیز
مامان سانای
12 مرداد 90 18:16
مامان مهربون سانای من هم اینجوریه با باباش باشه منو یادش می ره
مامان ماهان
12 مرداد 90 21:39
ای جان خدا باباییتو حفظش کنه عزیزم
مامان يكتا
13 مرداد 90 7:02
سلام وب شما هم خيلي قشنگه و جالب ، مخصوصا چشمي قشنگي كه گذاشتي جالبه چشم به دخمل نازتم راي ميديم
مامان آريا
16 مرداد 90 10:41
نه ماماني قصه نخور دختر توي اين سن بابايي مي شن ولي وقتي بزرگتر مي شن خود بخود به طرف شما كشيده مي شن و ماماني مي شن
نازنین نرگس نفس مامان
18 مرداد 90 13:57
الهیییییییییییی شما هم که مثل دخمل منی مامانی من رو تو غم خود شریک بدوندخملای بابایییییییییییییییییخدا باباهای مهربونتون رو واستون حفظ کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد