رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

کمک به مامان

1390/5/19 10:26
نویسنده : Raha:)
549 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دلم چند روز پیش داشتم لباسهایی رو که شسته بودم تا میکردم و یه دستمال لای لباسها بود

تو اون رو برداشتی و افتادی به جون خونه هرجارو میتونستی دستمال میکشیدی الهی من قربون این

 کمک تو بشم عزیزم قربونت برم به وقتش به اندازه کافی باید کار کنی الان استراحت کن گلم .

( قربون خدا برم میبینم که کوزت بازی تو خون دختر بچه ها جاریه احتمالا غریزی باید باشه و ما

جنس مونث باید همیشه مشغول باشیم . ) 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ماهان
19 مرداد 90 10:50
الهی قربون دخمل نازم برم چقدر خوشگل داره تمیز میکنه خوب سمیه جون داه به مامانی کمک میکنه دیگه ....
مامانی کسرا
19 مرداد 90 10:56
به به چه دخمل خانمی
مامان سانای
19 مرداد 90 11:15
آفرین دختر خوب فقط مواظب دستای کوچولو باش
الهام مامان رامیلا
20 مرداد 90 0:48
آفرین به این دخمل خوب ماشالله ناز بشی تو رو مرسی خاله که اومدی پیش ما خاله کد این چشم نظرت رو به ما نمی دی ؟؟؟؟؟
مامان پرهام
21 مرداد 90 16:55
آخی عزیزم! چقدرهم ناز کار می کنی خاله! واقعا اگه تو نبودی کارهای مامانت می موندماشاللا!
مامان سارا
22 مرداد 90 10:36
دخترتو موش بخوره. از وقتي ني ني شگفت انگيز اومده بود به وبلاگ دخترت سر نزدم. الان كه رفتم بقيه مطالب رو ببينم، ياد اين فندق كوچولو افتادم. تازه ديدمش. قربونش برم. ماهه ماه.
مریم که دوست داره
22 مرداد 90 12:51
الهی دخمل نازو زرنگمونو ببین چه خودشو برا مامان شیرین میکنه. چقدم شیلین کار میکنی جیگل
مادر کوثر
22 مرداد 90 15:06
قربونش برم چه نانازه
مامان پارسا جون
23 مرداد 90 10:04
الاهی بگردم عزیزم سمیه جون اینقدر از این گل ما کار نکش گناه داره به خدا
مامان آريا
23 مرداد 90 11:11
خاله قربون كمك كردنت برم اي جاااااااااانم ماماني كمتر از دخملم كار بكش
نازنین نرگس نفس مامان
24 مرداد 90 3:52
دخملی از حالا کزت شدی بمیرم حالا خوبه ما یه خورده استراحت کردیم فانتین مگه دستم بهت نرسه
سحر ش
24 مرداد 90 19:06
سلام مامان سمیه..خوووبی؟چه خبرها؟ ای جانممممم..ماشالا ماشالا رها جون چقدر بزرگ شده.... دلم براش تنگگگ شده بود...وقت نمی‌کردم سر بزنم..تا اینکه دیگه خونه نشین شدم...اینقده بده.... چه دخمل تمیزی به بهههههه..فرشارو هم دستمال می‌کشه رها گلللل رو ببوووووس از عوض من
سحر
25 مرداد 90 18:55
من به این حرفت اصلا اعتقاد ندارم که کار خونه تو خون ادماس ادما خودشون باعث میشن آقاها این جوری فک کنن
مامان زهرا نازنازی
29 مرداد 90 11:26
سلام عزیزم ممنون از لطفتون خوشحال میشم زهرا نازنازی رو هم به جمع دوستانتون اضافه کنید متشکرم
نوشین
12 شهریور 90 13:50
سلام .وااای چه نینیه زحمتکشی. خوش به حال شما که یه دستیار خوب دارین.منم یه خواهر زاده دارم 1 سالشه اونم مثل دخمل شما کاریه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد