رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

اولین مریضی گلم

1389/12/21 9:47
نویسنده : Raha:)
529 بازدید
اشتراک گذاری
قربونت بشم اولین بار که مریض شدی وقتی بود که تازه ۱ روز بود هفت ماهه شدی روز جمعه بود نهار خونه عزیز بودیم نوید مریض بود احتمالا تو هم از اون گرفتی یا از کس دیگه بهر حال اصلا حال نداشتی و مدام سرفه میکردی عصر برگشتیم خونه چون شام مهمون داشتیم مامانی اینا با عمه آذر وقتی بابایی اومد حتی حال بازی با او راهم نداشتی چون اون رو خیلی دوست داری و هر جور بشه باید با اون بازی کنی ولی خیلی حالت بد بود آبریزش بینی و سرفه های وحشتناک  فقط با اون حال بد به همه میخندیدی و حال هیچ حرکت دیگه ای نداشتی قربونت برم که بروی همه میخندی با اون حالت .فردا صبح من رفتم سرکار و بابا موند پیشت که از ساعت ۱۱ هم مامانی اومد پیشت من چون جلسه داشتم نتونستم زود بیام و مجبور شدم ساعت ۵/۱ اومد و بعد از ظهر بردیمت دکتر دکتر گفت گلوت چرک کرده الهی قربونت بشم آخه مگه گلوی تو چقدر که چرک هم بکنه فدای تو من بشم دکتر دو روز برام مرخصی نوشت و با هم موندیم خونه.اینم عکس مریضی گلم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر ش
21 اسفند 89 19:41
ای جان..ماشالا.. چه دخمل خوش اخلاقیه که موقع مریضی هم خندونههه .... ایشالا همیشه سالم و سرحال باشه و اینجا پر باشه از خاطرات شیرین و خوشش.. راستی مامانش میبینم که دیگه توی زمینه عکس مشکلی نداری خداروشکر..راستی در مورد عکسای اون سایته چطور؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد