رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

سینما رفتن منو و رونی * - *

1400/6/25 16:32
نویسنده : Raha:)
204 بازدید
اشتراک گذاری

من یدونه رفیق دارم نقدر که مهربونه😘از کلاس اول تا الان باهاش دوستم میشه علاوه بر این مامانامونم خیلی باهم دوستن میخوام یکی از خاطره هامونو بگم الان :
خب من و رونی یبار با هم رفتیم سینما فکر میکنم اون موقع 7 یا 8 یا 9 سالمون بود حالا چه فیلمی دیدیم اگه گفتین ؟ قهرمانان کوچک من قبلش یبار با مامانم رفتم دیدیم بعدش هم برای بار دوم با رونی رفتم😂بار دوم از بار اول شیرین تر🤭 حالا بزارین عکسمونو بهتون نشون بدم 🤗🤭👇:
 

قربونش برم انقدر مهربونه🤩 حالا الان خیلی بزرگتر شده اینم از الانش 🤗👇:
 


بمونی برام رفیق مهربونم😘😜🤭❤️🧡💛💚💙💜

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 مهر 00 7:43
رها جونم ممنون میشم پست جدیدمو لایک کنی❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد