رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

سلامممممممممممممممم :)

1400/9/19 22:57
نویسنده : Raha:)
644 بازدید
اشتراک گذاری

خب سلام سلام چطورید؟ خوبید؟ خوشید؟ سلامتین؟ چه خبرا؟
من و مامان و بابام امروز با هم رفتیم کوه امند و ....
 رفتیم پالاگرایدر اینا دیدم الان عکساشو میزارم.
 


این وضعیت صبح من بود که به سرم زد خاطره بنویسم فیلمم میدیدم همونطوری که میبینید🤗

این من و مامانم❣️
 

غروب زیبای شهر عزیزم💗
حالااااااااااااااااا اینم پالاگرایدر ها👇

خب حالا یدونه عکس از سنگها گرفتم که خیلی بامزه بودن👇


خب حالاااااااااااااااا بریم سراغ چیزای دیگه🤩
پستای شما=
اسرای من کجاستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟ بستیییییییییییییییی من کجاست آخه چرا نیستش آخه😭😭
ریحانه اون کجاستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت چرا بستییییییییییییییییی های من نیستننننننننننننننننننننننننننننننن😭😭
سایههههههههههههههه کجا میریییییییییییییییی دختر تو بریا یعنی تازگیا که اصلا از فعالیتت خبری نبود الانم که میخوای وبتو ببندی😪🤕😭
خب حالااااااااااااا اگر فیلم دوستین بهم بگین چند تا فیلم خوب بهتون معرفی کنم بر اساس ویژگی ها و خصوصیت هاتون🤗
خب فعلا شب بخیر خدانگهدار😘

پسندها (11)

نظرات (41)


19 آذر 00 23:25
اینجام دارم زبان میخونم فردا امتحان حضوری زبان دارم گند نزنم😐🤦🏻&zwj♀️
Raha:)
پاسخ
آخی فدات شم آخه💖

19 آذر 00 23:25
من قربون تو بشم که به فکرمی😍💕🌼
Raha:)
پاسخ
خدانکنه نفسکم❣️

19 آذر 00 23:26
۱۳ تا سانگ و کانورسیشن رو تا الان حفظ کردم😐💔
Raha:)
پاسخ
بمیرم برات 🤕

19 آذر 00 23:28
فکر کنم از خراب کاری جین و تهیونگ و جنی و... خبر داشته باشی😐💔🤦🏻&zwj♀️
Raha:)
پاسخ
من آرمی نیستم هیتر هم نیسم کلا هیچ کارم🤒

19 آذر 00 23:29
تهیونگ اومده بود جنی رو فالو کرده بود چون حواسش نبود دستش خورد رو فالو حالا جین هم یه دسته گل دیگه به آب داده😐🤦🏻&zwj♀️

19 آذر 00 23:29
این سم که نیست هیچ اسید هم که نیست این سرطانه لامصب😐🤦🏻&zwj♀️
Raha:)
پاسخ
😂🙂

19 آذر 00 23:30
دارم از دست هیت هایی که به ته دادن جر میخورم😐
Raha:)
پاسخ
🙂

19 آذر 00 23:33
حتما چند تا فیلم خوب معرفی کن لطفا😆💕
Raha:)
پاسخ
خب به اینا جواب بده:
سن
رنگ مورد علاقه
جادو دوست داری
چه ژانری دوست داری
دوست داری فیلم راجب به چی باشه

20 آذر 00 6:47
مرداد رفتم تو 16 سال
سه تا رنگو دوست دارم به ترتیب:صورتی، قرمز، سِتیا(یه نوع کرم قهوه ایه. رنگ نخ کَنَفی) 
به قول هری: آی لاو مَجیک، من عاشق جادوئم
علمی تخیلی،فانتزی،طنز
من از فیلمهای تینیجری و تخیلی و فانتزی مثل هری پاتر خوشم میاد که داستان خفنی هم داره

 
Raha:)
پاسخ
خب من یسری ها میگم امیدوارم خوشت بیاد💗 البته بهت توی تلگراف میگم 😘

20 آذر 00 7:32
لطف میکنی💕💕
Raha:)
پاسخ
❣️
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 آذر 00 8:39
سلااام!
پس انگاری کلی خوش گذشته سلامت باشین هرسه برات ارزوی موفقیت میکنم
❤️
Raha:)
پاسخ
سلام آناهلم مرسی عزیزکم قربونت برم مهربونم💞
NOSHANOSHA
20 آذر 00 9:41
سلام من نوشام امیدوارم دوستای خوبی بشیمم
اتاقت خیلی کیوته...خودتم کیوتی خب☆
همیشه به خوشیییی^^
Raha:)
پاسخ
سلام نوشا جونی منم رهام ایشالله عزیزم💕
مرسییییییییییییییییییییییی کیوتی از خودته مهربونم💗
ممنونممممممممممممممممممم😘
NOSHANOSHA
20 آذر 00 9:42
در جواب: دارم از دست هیت هایی که به ته دادن جر میخورم😐

خیلیا باهم شیپشون کردن...دلم میخواد بمیرمم
Raha:)
پاسخ
جانا نه بابا چه مردنی خدا نکنه💟
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
20 آذر 00 11:43
همیشه شاد باشی رها جون
Raha:)
پاسخ
مرسی زهرا جونی😘😍

20 آذر 00 12:08
لطف کن دعا کن امتحان و خراب نکنم😂😐
Raha:)
پاسخ
خدایااااااااااااااااااااا این بستی من امتحانش رو خراب نکنه تو رو خدا🤗
سایهسایه
20 آذر 00 13:30
😅😅🤣🤣😂😂 من جوگیر شدم اومدم یه نگاه اجمالی به قابلیت های وبلاگم بکنم و امتحانشون بکنم😂
Raha:)
پاسخ
تو که خودتو مرده بدون حیف که دستم بهت نمیرسه😤😂
سایهسایه
20 آذر 00 14:37
پروفایل هرمیون بده بزارم وبم 
Raha:)
پاسخ
اوکی الان یه پست میزارم رمزش رو هم بهت تلگراف میکنم
سایهسایه
20 آذر 00 14:43
راستی میگم پست جدیدمو دیدی😎😎
Raha:)
پاسخ
اوهوم دیدم😂

20 آذر 00 15:09
ممنون الان سر کلاس مدرسه ام هم دارم زبان تمرین میکنم😂
Raha:)
پاسخ
واقعا! میزارن گوشی ببرین

20 آذر 00 16:52
نه مجازیه😐
Raha:)
پاسخ
خب چی شد چطور دادی؟

21 آذر 00 12:36
۳ تا غلط داشتم حالا ببینم نمره ی صد و میگیرم یا نه😐💔😭 سر امتحان انقدر دستام و چنگ انداختم که الان خیلی درد میکنه😐💔
Raha:)
پاسخ
الاهی فدات شم آخه😘🙂💖

21 آذر 00 12:40
معلمم ۱۷ سالشه معلوم بود هزار قلم آرایش کرده بود😐
Raha:)
پاسخ
17؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وا یعنی چی اگه اونجوریه ها یعنی ....

21 آذر 00 12:50
من هستم که🙂
Raha:)
پاسخ
هستی اما کم میای 🤕

21 آذر 00 12:51
دیروزم یه پست گذاشتم 🌺🌸
Raha:)
پاسخ
بله دیدم نفسم😘😍

21 آذر 00 12:57
وایییی من چقدر دلم برای تو تنگیده بود آخههههه😍💜
Raha:)
پاسخ
مرسیییییییییییی فدات شممممممممممم😘💖منم برا تو💗

21 آذر 00 12:58
آقا من مثلا خواهر بزرگترت هستم چرا چشم منو به وبت خشک میکنی انقد منتظر وایسم تا بست بزاری😐💔
Raha:)
پاسخ
میدونم باو حالا اینو جمعه گزاشتم تو الان دیدی🙁

21 آذر 00 12:59
عههه تو و مامانت کیوتین تا قله اورست😐🥰😂
این همه کیوتیو از کجا خریدی؟
Raha:)
پاسخ
قربونت برم نفسکم💕
نسل به نسل از جد مامانم به ... نمیدونم تاااااااا مامان بزرگم به خالم و مامانم و بعدشم من😂

21 آذر 00 13:01
نه بابا
Raha:)
پاسخ
آره بابا😂

21 آذر 00 13:01
کم کجاست؟
Raha:)
پاسخ
کماندک

21 آذر 00 13:01
زیاد کجاست؟
Raha:)
پاسخ
زیادبسیار

21 آذر 00 13:01
خیلی زیاد میام🙂
Raha:)
پاسخ
مسخره کجاش میای ولی خب الان تازگیا زیاد میای😂

21 آذر 00 13:13
😊😊😁😁
Raha:)
پاسخ
😘

21 آذر 00 13:14
رهاا
Raha:)
پاسخ
جانم

21 آذر 00 13:14
تولد شمار ریحانه ی منم بذار دیگه😐😐
Raha:)
پاسخ
به روی چشم حتما تو رو خدا ببخشید همین الان 😘

21 آذر 00 13:25
آره ۱۷ سالشه معلم قبلیمم ۱۶ سالش بود😐🤦🏻&zwj♀️
Raha:)
پاسخ
نشسته ام به در نگاه میکنم دری که آه میکشد😂

21 آذر 00 14:13
یه دنیا مرسی و ممنوووون
Raha:)
پاسخ
فدات شم😘

27 آذر 00 9:27
میشه به پست جدیدم سر برنید؟
Raha:)
پاسخ
چشم عزیزم💗

1 دی 00 10:40
میشه به پست جدیدم سر برنید؟
Raha:)
پاسخ
چشم ریحانه جون❣️
.
6 دی 00 11:42
سلام مییییگم من از وبلاگ سانا معذرت خواستم خواستم از تو هم معذرت بخوام بابت اون پست رمزداری که منتشر کردم
Raha:)
پاسخ
سلام نه اشکالی نداره💗
.
6 دی 00 11:42
اگر صلاح دونستی گزارشم رو پس بگیر
روژینروژین
17 دی 00 18:38
چه پالاگلایدرای قشنگی😍خوش بگذره
Raha:)
پاسخ
مرسی روژین جون❣️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد