رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

بیقراری

1390/2/21 10:03
نویسنده : Raha:)
503 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم دیروز رفته بودیم خونه همکار بابا نسرین جون ؟آخه اون یه نی نی گوگولی آورده بود اسمشم محیا بود  اونجا شما مدام بغل من بودی و هی میخواستی شیر بخوری همه میگفتن حتما حسودی میکنه نی نی رو میبینه اینم میخواد ولی نه مثل اینکه مسئله چیز

دیگه ای بوده اومدیم که خونه دیدم کمی تب داشتی نگران شدم ولی دیدم که تو فقط دوست داری

شیر بخوری تازه متوجه شدم که ای دل غافل داره بیقراری تو بابت دندونته که داره میزنه بیرون تو بغلم میخوابیدی میخواستم بزارم سر جات دادت میرفت niniweblog.comهوا آخر سر بابا که اومد گفت بزار نخوابه

 بازی کنه خسته که شد خودش میخوابه ولی نه تو خیلی بیقرار بودی از ساعت 11 شب تو بغلم

 میچرخوندمت تو هم یکسره گریه میکردی تا 1 شب و فقط بخودت میپیچیدی میدونستم درد داری

تو گریه میکردی من گریه میکردم niniweblog.comآخر سر آوردم استامینوفن دادم تب هم کمی داشتی و

 ساعت 5/1 بود که خوابیدی و دوباره 5 بود بیدارشدی دیدم تبت زیاد شده پاشویه کردم ودوباره کلی

گریه و بعد خوابت برد و صبح تو خواب بردمت مهد و اونجا هم گفتم که حواسشون باشه که تو امروز

 بیقراری الان هم بعد از نوشتن این پست میام بهت شیر میدم قربونت برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زیبا مادر کوثر
21 اردیبهشت 90 12:06
وای نازییییییی. کوثر منم خیلی تب کرده به خاطر دندوناش
مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 9:21
ای جان ....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد