رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

آش دندونی

1390/2/26 14:04
نویسنده : Raha:)
747 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز برات آش دندونی پختم  و ساعت ٥ مامانی هم اومد که با هم بکشیم ولی مامانی

گفت شل شده باید صبر کنیم سفت بشه آخه من صبح سرکار رفتنی قابلمه را پر کرده بودم از

ترس اینکه نسوزه زیرش را هم کم کرده بودم و به این علت آبش زیاد بود صبر کردیم و کمی سفت

که شد خاموش کردیم و شروع به کشیدن کردیم حدودا ١٥ +١ قابلمه برای مهد تو ١ قابلمه برا

شرکت من ظرف شد بعد  با خاله سحر رفتیم برا پخششون هرجا کلی توقف داشتیم چون

 همه میومدن و تورو میدیدن و کلی برات دعا میکردن که بقیه دندونات راحت در بیادالهی الهی الـــــــــــــــــــــهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
26 اردیبهشت 90 15:17
آفرین به مامان مهربونت
مادر سامان
27 اردیبهشت 90 0:54
فندقی جون گل دختر تو چه نازی مبارکه مبارک دندوناتو موش نخوره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد