رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

حکمت یک تاریخ خاص

1390/3/11 12:00
نویسنده : Raha:)
545 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

روز ٧/٨/٨٨ بود که خونه یکی از اقوام ملودی دعوت بودیم (شب تولد امام رضا)

با مامانی رفتیم  تو اونجا  خیلی دلم شکست و کلی دعا کردم (ضمنا چند روز هم

بود که از وقت پری گذشته بود و قند تو دلم آب میشد که حتما دیگه این ماه خبری

 شده ) از اونجایی هم که ارادت خاصی به امام رضا دارم نمیدونم چه

حسی بهم میگفت چون امسال تولدش روز خاصی افتاده حتما من هم حاجتم را میگیرم

 چون تا حالا هر بار مشهد رفتم هر حاجتی داشتم گرفتم خلاصه کلی دعا.............

 اومدیمخونه که با عزیز هم صحبت کردم مشهد بود و کلی التماس دعا

 کردم ..........خودم هم جرات آزمایشینا نداشتم میگفتم حالا چند روز هم بگذره بعد

 تا اینکه روز ٨/٨/٨٨ زد و من بله پری ...........وای نمیدونی چه حال شدم

کلافه عصبی ..........فقط گریه میکردم و میگفتم یادت باشه امام رضا این هدیه این

 روز خاص بود که به من دادی آخه چرا من را اینطور نا امید کردی ...............خلاصه

 که حسابی بهم ریختم غافل از همه حکمتهای خدا آخه چرا ما انسانها اینقدر

 ناشکریم .خلاصه یک ماه  گذشت و آخر ماه من طبق معمول منتظر پری ..........

امروز فردا پس فردا ولی نه انگار این ماه خبرهایی بود بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

 حدسم درست بود بی بی چک و جواب مثبت و خلاصه کلی صفا بعد از ٦

سال ...................... و جالب اینکه اون تاریخ خاص ٨/٨/٨٨ چون تاریخ آخرین

پری بود هرجا که میرفتم به درد میخورد:آزمایش ،دکتر ،سونو ،زایمان ...............

خلاصه اینکه حکمت این بود که من از این تاریخ خاص ٨/٨/٨٨ به عنوان دیگه ای

 استفاده کنم و من غافل از همه چی...................  

                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نسترن
11 خرداد 90 14:25
ای جانم . الهی دخمل گلت زیر سایه امام رضا همیشه سالم و سلامت باشه
مامان پرهام
14 خرداد 90 15:14
سلام! خدا همه ی چی رو خوب بلده درست کنه و آدم رو خوشحال. همیشه شاد باشی با رها!
مامان پرهام
14 خرداد 90 15:15
سلام خوش باشی نظرم رو نوشتم پرید!شاد باشی
مادر کوثر
16 خرداد 90 15:45
واااااااااااااای خیلی عالی بود. خیلی جالب بود.خوشبحاله نی نی و مامانش
مامان ماهان
17 خرداد 90 11:14
الهی امام رضا نگهدارت باشه
سحر
17 خرداد 90 13:08
فک میکنی من بیخودی اینقد رو تولد ماه قمریم تاکید می کنم ؟ نه خانومی منم یه چیزایی دیدم که عاشق شماره هشتم خودت که میدونی
محمود همراز ( بابای رها )
19 خرداد 90 9:23
قربون دختر خوشگلم برم الهی ! دست مامان هم درد نکنه که این وبلاگ رو درست کرده ، مرسی مامان
نازنین نرگس نفس مامان
20 خرداد 90 0:03
خوش به حال خانم مورد لطف امام رءوفتبریک صمیمانه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد