رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

هدیه روز کودک

1390/7/17 10:57
نویسنده : Raha:)
2,193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

 

به همه دوستان جونای دخملم  روز جهانی کودک رو تبریک عرض میکنم .

دختر نازم روز تو هم مبارک عزیزم دیروز حسابی بازی کردی آخه عمه با دو قلو ها

شام اومدن خونه ما و تو خیلی خوشحال شدی واما دختر نازم عزیز دل مامان دیروز 

کلی هدیه گرفتی ازمهد کودک :کاردستی عمه مهری:مورچه شنی خاله سحر :یک جلد

دیگه از کتاب حیوانات که آشنایی با حیوانات و بدنشون یک جلدش رو هم من قبلا برات گرفته

 بودم اما هدیه مامان و بابا : ثبت نام حج عمره که داستانش رو میتونی تو ادامه مطلب بخونی 

 

رهای عزیزم یک ماه پیش که ثبت نام حج عمره شروع شد من بعد از کلی  پس انداز و قرض و وام .......تونستم هزینه ثبت نام دو نفر را جور کرده و رفتم و اسم خودم وبابا رو نوشتم  بدون اینکه به بابا چیزی بگم چون اگه میفهمید اجازه نمیداد چون همیشه میگه حالا زوده ولی چون من میدونستم دیگه چندین سال ثبت نام نیست واسه همین تمام تلاشم رو انجام دادم و پول جور کردم ولی خیلی دلم گرفته بود ازاینکه نتونستم تو رو هم ثبت نام بکنم چون دیگه نه پس انداز و نه جایی واسه قرض داشتم و اطرافیان دلداریم میدادن و میگفتن ما رها رو نگه میداریم خیالت راحت و مامانی میگفت موقع عزیمت رها رو آزاد ثبت نام میکنید.

 تا اینکه دو هفته بعد از ثبت نام من بابایی به من پیغام داد که از طرف اداره وام میدن برا ثبت نام مکه و بابا هرسه +آباجون (مادر بزرگ پدریش)را هم میخواست ثبت نام بکنه من هم خیلی خوشحال شدم و بعد قضیه رو به بابا گفتم و بعد رفتیم پولهایی رو که من واریز کرده بودم  برداشتیم و من قروض رو پرداخت کردم و خوشحال از اینکه هر سه قراره ثبت نام بشیم تا اینکه آقای خامنه ای فتوا داد تمامی وامها حرامه دیگه اعصاب ما بهم ریخت از یه طرف ثبت نام من بهم خورده بود ......از طرفی به آبا جون گفته بودیم و اون خیلی خوشحال شده بود و ............................دیگه شب و روزم شده بود گریه که خدایا  چرا صلاح نمدونی ما بیاییم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تا اینکه با بابا تصمیم گرفتیم به هر طریقی شده به خاطر آباجون سه نفر ثبت نام بکنیم و زمان عزیمت شما رو آزاد ثبت نام بکنیم و  پولامون رو گذاشتیم رو هم و کلی...........تا اینکه سه نفر ثبت نام شدیم ولی خیلی دلمون پیش تو بود آخه به هیچ عنوان ما نمیتونستیم بدون تو بریم و روز جمعه  من و بابا تصمیم گرفتیم که با هر فشاری که شده تو رو هم ثبت نام بکنم و شنبه بابا رفت و پول ثبت نام شما را هم واریز کردهدیه روز کودک تو شد ان شا الله سفرحج عمره 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مریمی
17 مهر 90 11:23
__سلام_________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________

رها جون روزت مبارک


مرسی خاله مریم که بالاخره نظر گذاشتی
تینا بیدی
17 مهر 90 15:41
به چه کادویی، مبارکش باشه . خوشحالم سمیه جون که به آرزوت رسیدی.
مامان محمدجان
17 مهر 90 20:26
سلام عزیزم روزت مبارککککککککککک
آرتین خان
18 مهر 90 10:00
مبارک باشه عزیزم میبوسمت رها جونم راستی مامانی درباره واکسن آنفولانزا مشکلی برای زیر یک سال هم نداره چه برسه به بالاتر من زدم و البته یک دومش رو و حالا باید یک ماه دیگه هم بخرم و دوباره نصفش رو بزنم دکتر آرتین خیلی تاکید کرد که بزنی بهتره هم شامل ویروس آنفولانزا میشه هم هم خانوادشون
مريم كه دوست داره.
18 مهر 90 13:45
رها جیگل روزت مبارک.فکر میکنم بهترین هدیه ای باشه که از مامانو بابا گرفتی دستشون درد نکنه و همیشه زنده باشن.
سمیه جون بالاخره به آرزوی قشنگت رسیدی مبارکه عزیزم.


مرسی مریم جون امیدوارم قسمت همه آرزودارها بشه
آرتین خان
18 مهر 90 19:15
سلام عزیزم والا درباره رطوبت ساز پرسیده بودی ما 35 تومان گرفتیم رطوبت سرد میده
مامان ماهان
18 مهر 90 23:07
به به حسابس مبارکه عزیزم
مامان ماهان
18 مهر 90 23:08
سمیه جونم خیلی خوشحال شدم که به آرزوت رسیدی
نسیم
19 مهر 90 1:04
عسل خاله پیشاپیش التماس دعاداریم خوش به حالت سمیه جون که به آرزوت رسیدی
مامان تارا - سارا
19 مهر 90 8:38
مبارکه ... ما که ثبت نام کردیم ولی تارا رو نه... چون مسافرت با تارا یه خرده سخته.
مامان سانای
19 مهر 90 10:42
به سلامتی قسمت همه بشه
مریم
19 مهر 90 11:03
سلام عزیز دلم مبارکه سفر حج به سلامتی خوشگل خاله بوسسسسسسسسسسسسس
سارا-سبا
19 مهر 90 20:02
سلا سلام صدتا سلاااااااام خوبيد؟خوشيد؟خوش مي گذره ؟ما آپيم با اجازتون حتما بياييد خوشحال مي شيم
سعیده مامان آرتین
19 مهر 90 21:57
رها جون چه کادوی خوبی، مبارکت باشه. بوس واسه رها جون
مهرناز مامان امین حسین
20 مهر 90 9:56
رها جون مبارکه پس قراره حاج خانم بشی
مادر کوثر
20 مهر 90 10:49
نازنین نرگس نفس مامان
23 مهر 90 0:20
چه هدایایی مبارکه و البته از همه بهتر هدیه مامان و بابا
مامان پارسا جون
27 مهر 90 2:48
مبارک باشه خانومی به سلامتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد