رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

روزهای پر تلاش

1390/4/22 13:44
نویسنده : Raha:)
609 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام دختر نازم  منتظر بودم امتحاناتم تموم بشه تفریح کنیم که  نشد و چند روز مشغول تدارک

جشن بودیم  ولی بعد که جشن تموم شد چون عمه آذر (عمه من به همراه نرگس جون عروسش

 و هورمزد جون نوه اش و حدیث جون دخترش )که برای جشن اومده بودن مهمون ما هستن و

بابای هورمزد هم (عمو هادی )جمعه اومده و حسابی با اونها مشغول گردش هستیم یه روز باغ

یه روز پارک از طرفی هم دایی باباجون (دایی حبیب ) به همراه خانواده از آلمان اومدن و بخاطر

همین طرف  خانواده باباجون هم مدام مهمونی میدن  ما هم این وسط در مهمونیهای اونها هم شرکت

 میکنیم چون باید دل همه رو بدست بیاریم و از خودمون مایه بزاریم  به تو که حسابی خوش میگذره

 و کیف میکنی دیروز هم با نرگس جون شما و هورمزد رو بردیم کلبه شادی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

کاکل زری یا ناز پری
22 تیر 90 11:42
خوش بگذره بهت فندق جونی
مادر کوثر
22 تیر 90 16:17
به به. انشالله همش به مهمونی باشه خانمیییییییییی. خوش بگذره کوشولووووووو


ممنون خاله جون
مامان قندعسل
22 تیر 90 20:22
الهی همیشه به مهمونی و خوشگذرونی رها جونم


ممنون خاله جونم
آرتین خان
23 تیر 90 6:45
وای خدای من توی این عکس ها این دو تا فندق چقدر شبیه هم افتادن
ببوسش مامانی از طرف من


چشم عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
24 تیر 90 2:51
حسابی خوش بگذره فندق کوچولو
مامان ستایش و ساجده
24 تیر 90 13:30
سلام عزیزم ممنونم از این همه لطفت امیدوارم رها جونم همیشه شاد و موفق باشه و سالم
مرسی از حضورت فدات شم


خدانکنه عزیزم
مامان ماهان
24 تیر 90 20:11
چقدر نازن فندق کوچولوها بوووووووووووس
مامان ماني
24 تیر 90 23:26
هميشه خوش باشيد .....


ممنون
مامان نسترن
25 تیر 90 9:09
سلام خانومی. همیشه به مهمونی و شادی . رها جونم عکست خیلی با مزه شده .آفرین دختر گل.
خانومی شرمنده ام اگه با تاخیر میام. با اجازه لینکت کردم


خواهش عزیزم ما دوستون داریم
حامد
25 تیر 90 20:58
سلام من اولین باره که وب رهایی رو میبینم خواهری کارت عالی بود . راستی بدون ما ثارک خوش میگذره


سلام داداشی ممنون که افتخار دادین و به ما سر زدین لطف کردی دایی جونی
خاله آزیتا
10 مرداد 90 16:57
باشه اسم منو که یادتون بگین که هرجوری بود خودم به جشن رها جون رسوندم .....شوخی کردم

گلم سایتت خیلی خوشگله و حسابی دلم برات تنگ شده دست مامانت هم درد نکنه


ای جونم فدات بشم عزیزم تو تو قلب ما جا داری عزیزم ممنون که بهمون سر زدی خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد