رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

برنده برنده

1390/5/1 8:59
نویسنده : Raha:)
528 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز من گل من برنده شدنت مبارکه مبارک

دختر اولین بار که در مسابقه ای برنده شدی امیدوارم در تمتم مراحل زندگی برنده بشی .

از همه دوستانی که به دخمل من رای دادن ممنون خیلی دوستون داریم و حتما بهتون سر میزنیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان آوين
1 مرداد 90 9:58
سلام . رها جان دقيقا" هم سن آوين من هستند. ايشالا سلامت باشند . مي بوسمش.
مامان سارا
1 مرداد 90 10:28
برنده شدن دختر كوچولوتو بهت تبريك مي گم. امروز وقت گذاشتم و خيلي از جاهاي وب دخترتو خوندم خيلي بامزه است و خيلي جالبه. هميشه شاد و سلامت باشه و همينطور خودتون


مرسی جونم
مامان امین حسین(مهرناز)
1 مرداد 90 10:52
سلامم سمیه جون مبارکه انشالله همیشه موفق بشه ولی میشه بپرسم تو چی برنده شده
مامانی کسرا
1 مرداد 90 10:56
هورااااا...
مامان سانای
1 مرداد 90 13:25
مبارکه خیلی خوشحال شدم
مامان گیلاس
1 مرداد 90 21:52
مبارک باشه برنده شدنش انشالله زیر سایه پدر مادر سربلند وپیروز باشه


مرسی عزیزم
narjes
1 مرداد 90 22:20
آخي......
چه ني ني بامزه اي


مرسی
نازنین نرگس نفس مامان
2 مرداد 90 0:59
تبریک تبریک تبریک زنده باشه رها جون همیشه برنده باشی دخمل ناز


مرسی گلم
تینا بیدی
2 مرداد 90 2:24
ان شالله همیشه و همجا موفق و برنده باشه گل خاله. تبریک می گم.


مرسی خاله جون
مبین فرفری
2 مرداد 90 2:25
سلام فندق جون تبریک میگم که تو مسابقه برنده شدی


مرسی خاله جون تبریک بابت برنده شدن مبین
نيلووو
2 مرداد 90 4:19
تبريک ميگم رها کوچولو اميدوارم تو مسابقات مهمتر زندگيت همواره در راس باشي گلم ... سام شما رو لينک کرده اگه دوست داشتيد لينکش کنيد مرسي


مرسی خاله جونی
سيدمهدي
2 مرداد 90 4:56
__$$ _$$$$ _________€€€€€€€€$ ______€€€€€€€€€€€€€€__ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$ _°_____°______° _____________€سلاممممم _____________€باااااااااااااااااااا _____________€چترررررررررررررررر _____________€.زيرررررررررررررررررر _____________€..باران به اتنظارتممم ____________€€بدو بيا آپمممممممممممم
مامان نسترن
2 مرداد 90 10:33
تبریک تبریک. ماشالاه به دخترگل
مامان علی
2 مرداد 90 10:49
سلام خوشگل خانم.برنده شدنت مبارک
لپ گلی
2 مرداد 90 11:48
مبارک باشه.وبلاگ قشنگی دارید مخصوصا دخملتون که خیلی تپل و خواستنیه.اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن.حتما نظر هم بده
مریم که دوست داره
2 مرداد 90 11:54
رها جونم مبارکه مبارکه برنده شدنت مبارکه. ایشاله که همیشه تو زندگیت برنده باشی.بوس بوس


مرسی خاله جونم
مامی مائده
2 مرداد 90 13:39
تبریک میگم عزیزم.
مامان فاطمه‌شهرزاد
2 مرداد 90 14:09
با سلام به مامان مهربون رها جون انشاءالله كه هميشه موفق و پيروز باشي كاش پيشت بودم و يك بوس تپل از لپات مي‌گرفتم
مامان قندعسل
3 مرداد 90 17:19
مبارکهههههه فندق خوشمل خاله
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 16:42
مبااااااارکه عزیزم
مامان يكتا
15 مرداد 90 12:08
سلام. عزيزم چقدر دخمل خوشكلتون اينجا با مزه شده از طرف من و يكتا ببوسيدش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد