رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

تشکر تشکر

1390/5/2 11:51
نویسنده : Raha:)
534 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام سلام دوستان خوبم از همه کسانی که پیغام تبریک فرستادن تشکر میکنم شرمنده

مامانم یکم این روزها سرش شلوغه حتما بهتون سر میزنه دوستون دارم

 رها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

نانی
2 مرداد 90 12:26
سلام دوست من . ممنون که به ما سر زدین. ذدخمل نازی دارین خدا حفظش کنه . راستی یه سوال اون عکس چشم نظر رو چجوری کجاشتین تو قالب وبتون
مامان ماهان عشق ماشین
2 مرداد 90 12:58
سلام.رها جون شما رو لینک کردم.


ما هم همینطور
سحر
2 مرداد 90 13:29
سلام عکساش خیلی قشنگ شده دو تا محکم ببوسش بووس بووس
پریسا
2 مرداد 90 13:29
رها جون تبریک می گم عسلم امیدوارم همیشه توزندگی برنده باشی دوست داشتی به ما هم سر بزن راستی صدرا قرار تو سایتش آموزش بزاره دوست داشتی نظری در این مورد بدهhttp://sadra1382.niniweblog.com/
مامان آريا
2 مرداد 90 13:39
عزيز خاله ما هم دوستت داريم عكساتم خيلي خوشگل بودن بوسسسسسسسس


مرسی خاله جون
مامان بابای روژا
2 مرداد 90 13:43
سلام مامان رها ما هم شما رو لینک کردیم
فقط کوچولوی ما اسمش "روژا " ست .


شرمنده اصلاح کردم
نانی
2 مرداد 90 13:55
عزیزم سرچ کردم نتونستم پیدا کنم اگه تونستی برام بذار ممنون


چشم گلم
مریم
2 مرداد 90 15:38
وای وای رها جون خوشگل خاله قربون اون چشمهای خوشگلت عزیز دلممممم خیلی خیلی توی عکسها ناز شدی برنده شدنت هم مبارک گوگولی
مامان آوين
3 مرداد 90 10:05
سلام عزيزم. چه عكس هاي خوشگلي گذاشتي . گل دخترت خيلي نازه. مي بوسمتون


مرسی خاله شما لطف دارین
نانی
3 مرداد 90 10:57
سلام عزیزم اون کد رو برام نفرستادی! چشم نظر


شرمنده برات میزارم حتما
مامانی
3 مرداد 90 12:18
سلام عزیزم چه نی نی نازی داری گلم من واسه گل پسرم کلی عکس انتخاب کرده بودم و مطمئن بودم اگه تو نی نی شگفت انگیز شرکت میکرد حتما برنده میشد ولی دیر رسیدم و نشد عکسشو بزارم
مامانی
3 مرداد 90 12:19
ولی خیلی به خودت و نی نیت تبریک میگم

انشاالله همه سلامت و سرزنده باشین

اگه به منم سر بزنین خوشحال میشم


چشم عزیزم حتما
مامانی
3 مرداد 90 12:19
و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم


حتما
نانی
3 مرداد 90 12:20
لطفا برام تلگراف کن عزیزم . مرسی بوووووووووس


قربونت برم تلگراف کردم
مامان کيانا
3 مرداد 90 12:26
سلام به رهاي ناز ومامان مهربونش...منو دخترم اومديم که برنده شدن رهاجونو تبريک بگيم ....خوشحال ميشيم با ما دوست بشين....ما با افتخار والبته اجازه شمارو لينک کرديم
مامان آريا
3 مرداد 90 12:54
نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 1:31
چه عکسای نازی چه دخمل نازی بازم مبارکه رهاجون همیشه برنده باشی دختر ناز
نانی
4 مرداد 90 10:18
ببخشید عزیزم متاسفانه کد نشون داده نمیشه . اگه ممکنه از قسمت نظرات دوباره برام ارسال کن . مرسی
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 16:43
عکسات خیلی قشنگه گلم بوسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد