رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

شیطنتهای رها خانم

1390/6/17 11:07
نویسنده : Raha:)
617 بازدید
اشتراک گذاری

 

رها خانم این روزها دیگه ای جایی نمیمونه که شما سرک نکشی همه جا تقریبا پلمپ شده

ولی باز به محض غفلت من شما از شلوغ کاری دریغ نمیکنی و من هم زمانیکه شما خوابید

شروع به جمع آوری میکنم ولی دوباره به محض بیدار شدن روز از نو روزی از نو یک لحظه هم

آروم نمیگیری مدام در حال حرکتی  و بهم ریختن به خاطر همین ترجیح میدم بیشتر خونه باشم

و جایی نرم منی که یک لحظه هم خونه نمینشستم بخاطر شما مجبورم ولی از یه جهت هم

حوصله ات سر میره و غروب با هم میریم پارکینگ و یا  میریم بیرون تا شما دلتنگ نشی با

کالسکه میریم یه دوری میزنیم  چون پیاده که میریم میگی خودت باید راه بری و اگه دستت

  رو بگیرم ناراحت میشی و میگی نه نه و یه کار زشتی هم انجام میدی دست من رو گاز

میگیری که دستت رو ول کنم وای وای چه کار بدی من هم اصلا بروت نمیارم که گاز میگیری

تا این عادت زشت رو ترک کنی خلاصه به این مغازه یه سرک میکشی به اونیکی یه سرک

دیگه و آخر سر برمیگردیم خونه بخاطر این بیشتر ترجیح میدم با کالسکه بریم  دیگه هرچیزی

میخوای با انگشت نشون میدی و میخوای .

قربونت برم با همه شلوغ کاریهات بازم من عاشقتم عزیز دلم  

چند نمونه  عکس از شیطنتها :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مریم که دوست داره
17 شهریور 90 11:52
واااااااای جیگللللللللللللللللللللللل واقعا نمیدونم چی بگم .عکساتو که دیدم دلم غش رفته کاش اینجا بودی بغلت میکردم یکم دلم خنک میشد. خوش به حال مامانت که عروسکی مثل رها جینگول داره
مامان نیایش
17 شهریور 90 13:39
قربون این ورووجک شیطون دیگه کم کم اعلام استقلال می کنه عکسات هم خیلی نازه
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 14:26
سلام عزیزم وای وای کار بد یاد گرفتی ؟ مامانی رو اذیت نکن گلم تو دخمل نازی هستی
مامان سانای
17 شهریور 90 15:47
پس بگو چرا " سیزه قانیم قینیر"
مامان پریسا
17 شهریور 90 16:58
سلام مامانی خسته نباشی. باز خوبه میتونی کمی پیاده روی بری ما که همش تو خونه اییم. البته بیشتر مواقع.
mamani helena
17 شهریور 90 16:59
salam khale joon eb nadare sheitoni male shomast.ama kheili movazeb bash ke kare khatarnak nakoni.kheili naz khandidi miboosamet
مامان پارسا جون
17 شهریور 90 17:46
عکسهاش خیلی بامزه بود جیگرشو ولی امان از این گاز گرفتنها
بهار(مامانی شهراد)
18 شهریور 90 13:43
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
مامان حسین
18 شهریور 90 19:16
سلام چه عکساش خوشگلن . شمارا لینک کردم بااجازتون.
مامان سید ابوالفضل
19 شهریور 90 4:25
الهیییییییییییییییییی قربونت برم عزیزم که چقدر شیطون شدی و مامانی و گاز میگیری
مامان قندعسل
19 شهریور 90 12:06
عجب بلایییییییییییییی فدای اون خنده هات نفسمممممممممممممم
سارا-سبا
20 شهریور 90 10:17
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... عكس ها خيلي ناز بود
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 شهریور 90 14:21
سمیه جون همه بچه ها همینن دیگه. چارش فقط صبر و تحمله تا کمی بزرگتر شن.
مادر کوثر
20 شهریور 90 15:51
عزیزممممممممممم قربونه شیطنتاش چه ناز شده تو عکساش.مثه همیشه
مامان ماهان
21 شهریور 90 9:18
سلام گلم کار خیلی خوبی میکنی اصلا توجه نکن یادش میره عجب نانازی شدی فندق کوچولو حسابی شیرین کاری میکنی بووووووووووووووووس چقدر عکسات خوشگل شده
مامانی
21 شهریور 90 9:38
عجب جیگرییییییییییییییی خدا حفظت کنه
محيا كوچولو
2 مهر 90 10:10
چقدر نازه اين رها كوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد