رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

یک روز تا تولد بابا

1390/6/28 12:01
نویسنده : Raha:)
592 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم تنها یک روز تا تولد بابا فرصت نمونده و من هیچ کاری انجام ندادم دارم دیوونه میشم

هیچ فکری به ذهنم نمیرسه نمیدونم چه هدیه ای بگیرم کاش تو میتونستی کمکم بکنی تصمیم

 داشتم براش لباس بگیرم که چند هفته پیش رفتیم مرکز خرید آقایان ولی کلی خرید کرد بعد تصمیم

گرفتم ادکلن بگیرم که هفته پیش عو سیاوش از کیش براش آورد  کفش هم یکی دوهفته پیش از

طرف اداره رفت و یه کتونی گرفت و ساعت هم که تو ولنتاین گرفتم کیف هم که دوست نداره پس

خدایا چیکار کنم یکی از دوستام پیشنهاد داد رستوران دعوتش بکنم که اون هم کنسله چون خانوم

خانوما ما چند ماهی هست که بخاطر شیطنت شما بیخیال رستوران شدیم چون  شما نه تو صندلی

 غذا میشینی نه بغل و فقط شیطنت و نمیزاری ما  هم ببینیم چی میخوریم.پس اون هم نمیشه

حالا من چیکار کنم ؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نسترن
29 شهریور 90 8:26
سلام خانومی. پیشاپیش مبارک. باور می کنی منم مثل شما هنوز تصمیم نگرفتم. خواهر جونم پیشنهاد داد که پسری رو که میبرم پارک. یه زیراندازو کیک و ساندویچ اولیه هم ببرم . بعد به همسری بگم بیاد پارک.
مامان پرنسس
29 شهریور 90 8:41
سلام عزيزم ماشاله دخترت چه خانمي شده ،‌ تولد شوهرت مبارك باشه . پيشنهاد من براي كمك به شما : 1- گوشي موبايل 2- ست لباس ورزشي 3- ست كمربند و كيف پول چرم 4- ست دكمه سر دست با سنجاق كروات و كروات
مامان آريا
29 شهریور 90 9:02
هيچي عزيزم يه كيك خوشگل بگير توي يخچال قايم كن يه شام مفصل يه دسته گل خوشگل كادو هم حتما نبايد از پوشاك و ساعت و اينجور چيزا باشه مي توني يه ست روان نويس يا يه مجسمه دكوري عاشقانه يا يه تابلو شعر عاشقانه تهيه كني و سوپرايزش كني تولد بابايي هم مبارك
مهرناز مامان امین حسین
29 شهریور 90 10:25
سمیه جون تولد همسری مبارک عزیزم میتونی بقول مامان آریا یه کیک درست کنی و بعدش هم اگه ماشین دارید وسایل برای ماشین بخری یا اینکه یه ست لیوان و قندون خوشگل برای محل کارش بخری
مريم كه ىوست ىاره
29 شهریور 90 12:19
پیشاپیش تبریک میگم. عزیزم به نظر من یه جایی برین که هم به فندقمون خوش بگذره ، هم به خودتون . به نظر من باغتونم بهتون خیلی خوش بگذره.البته اگه فضولی نباشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد