رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

مسواک

1390/8/5 10:40
نویسنده : Raha:)
691 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم دیشب  من مشغول مسواک زدن بودم که دیدم از کمدت مسواک رو برداشتی

 و بدون اینکه من بهت بگم مشغول مسواک زدن شدی

 الهی قربون این دخمل وظیفه شناسم بشم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

سارا
5 آبان 90 14:43
سلام اميدوارم كه حالتون خوب باشه و كوچولوي نازتونم شاد باشه من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم سري بزنيد
mamani helena
5 آبان 90 23:56
vay elahi khale ghorbone khodeto on dandonat beshe
مامان نیایش
6 آبان 90 19:13
الهی عزیزم آفرین دخمل خوشگل آفرین
هیراد
7 آبان 90 1:31
_█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_██ ███_██_███████__██ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_███ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ سلام وبلاگ قشنگیه موفق باشین
مامان ساينا
7 آبان 90 7:22
آفرين كه از حالا به فكر دندوناي خوشكلت هستي
مهرناز مامان امین حسین
7 آبان 90 8:18
سلام سمیه جون ماشالله رها جون دیگه برای خودش خانم به تمام معنا شده
مامان ماني
7 آبان 90 10:31
سلام قربونش برم ..... اميدوارم مرواريداش هميشه سالم باشن .....
مامان سانای
7 آبان 90 10:55
آفرین فندق خوشمزه از حالا مسواک بزنی دندونات خراب نمی شن
مریم که دوست داره.
7 آبان 90 12:04
عزیزم عکستو دیدم دلم غش رفت.
مثل همیشه ماه و جیگرو دوست داشتی..قربونه فندق وظیفه شناسمون برم که از الان به دندوناش میرسه


لطف داری خاله مریم
مامان پریسا
7 آبان 90 13:16
معلومه که رها جون دندونهاش رو خیلی دوست داره.
مامان پارسا جون
8 آبان 90 11:09
سلام گلم خوبی؟ خوشگل خانوم خوبه؟ چقدر خوبه که از الان تمرین میکنه واسه مسواک زدن آفرین گل دختر ناز
مامان زهرا نازنازی
8 آبان 90 11:32
عزیزم رمز رو براتون تلگراف کردم
مامان نسترن
8 آبان 90 12:18
آفرین دخترخوب.شما بچه ها ماشالاه هوش و دقت بالایی دارین. همه چی رو توی حافظتون میسپارین.
آرتین خان
8 آبان 90 12:27
میبوسمت فندق کوچولو نمیدونم چرا بچه ها عاشق مسواک هستن!!!
مامانی
8 آبان 90 12:45
چه شیرین کاری هایی میکنه این فندق کوچولو آپم
تینا بیدی
8 آبان 90 15:49
خاله جون حالا هفت تا دندون که مسواک کردن نمی خواد.
الهام مامان رامیلا
8 آبان 90 16:30
سلام خدا رو شکر اینطوری خیلی بهتره دیگه نمی خواد که مسواک زدن یادش بدی خودم ش باهوشه همه کارها رو انجام می ده راستی سمیه جان کد چشم زخمت رو بازم برام ایمیل می کنی آخه پاک شده ببخشید تو روخدا مرسی از زحمتت arani_e@yahoo.com بازم شرمنده تو رو خدا ببخشید مرسی از زحمتت گلم
مامان آرتین
8 آبان 90 22:40
آفرین دخترم دیگه خانومی شدی واسه خودت
مامان ملینا
9 آبان 90 1:04
سلام خاله جون،آفرین به دختر گل که بهداشتشو رعایت می کنه و به قول مامان وطیفه شناسی.قربونت برم عزیزم.
مامان امیررضا
9 آبان 90 11:16
سلام وبلاگ قشنگی داری ان شاالله صد ساله اش کنید من هم یه گل پسر 8 ماهه دارم با اجازتون شما رو تو پیوندهام اد کردم به من سر بزنید
سارا
9 آبان 90 22:45
عشقمي خاله جون قربونت برم كه اينقدر با سليقه و مرتبي خوشگل خاله
مامان نفس
10 آبان 90 12:38
هزار ماشاله دیگه خانمیه واسه خودشا.....خدا بهتون ببخشتش و همیشه زیر سایه گرمتون باشه انشاله
مامان محمدجان
11 آبان 90 19:37
افرین دخمل خوشمل
سارا
11 آبان 90 20:25
سلام سلام خوبيد خوشيد؟ببخشيد زودي اومدم كه زودم برم مي خواستم بهتون بگم دقيقا 4روز ديگه تولد من و سبا هست من مي خوام سبارو غافلگير كنم تو وبلاگمون و براش الان يه مطلب نوشتم كه تاريخ انتشارش 15 آبان از الان شما دعوت هستيد فقط لطفا تا قبلش نظر نزاريد در رابطه با تولد اميدوارم كه بتونيم با كمكتون يه جشن خوب راش تووبلاگمون بگيريم پس 15آبان يادتون نره ها خب؟ مرسي مثل هميشه
مامان آوین
11 آبان 90 21:07
ای شیطونک می خواستی مثل مامانی مسواک بزنی ناقلا
مامان ماهان
14 آبان 90 8:39
آفرین رها جون که مواظب دندوناشه تا خراب نشن عکسا خیلی خوشگل شده
مامان تارا - سارا
17 آبان 90 10:34
آخی چه دخمل گلی . مسواک هم میزنه...
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
25 آبان 90 18:01
آفرین به این دختر تمیز.صدف منم هر شب مسواک میزنه. مامانی جون لطفا بهم یاد بدین چطور عکس های رها جونو گذاشتین تو ستون کنار وبلاگ.ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد