رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

دخترم برا دایی حامد دعا کن

1390/8/30 11:46
نویسنده : Raha:)
815 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم دایی حامد از روز شنبه بد جوری سرما خورد و آخر شب بابا بردش دکتر که متاسفانه

 بیمارستان بستری شد و همه ما نگران، دیروز صبح من پیشش بودم که دکترش اومد و گفت

 برونشیت حاد گرفته  ولی مثل اینکه امروز یه دکتر دیگه اومده و گفته آنفولانزای شدیده 

حالا نمیدونیم بالاخره کدومشه هرچیه طفلی خیلی سخت نفس میکشه و دستگاه

 اکسیژن بهش وصل کردن آخه دایی خیلی کم مریض میشد و اگر هم مریض بشه

اهمیتی به بیماری نمیده ولی اینبار دیگه بیماری بدجور  حالگیری کرد و دیگه نتونست

 باهاش بجنگه رهای مامان تو با اون قلب کوچیکت دعا کن که زود زود خوب بشه و

 برگرده بیاد خونه بنده خدا مامانی خیلی عذاب میکشه خدایا همه مریضها رو شفا

بده داداش من هم همینطور  دیگه اشکام اجازه نمیده ادامه بدم

 

                                                حامد و رها شهریور 90 ساحل گیسوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان آرتین
30 آبان 90 15:01
سمیه جون ناراحت نباش ایشالا به زودی دایی حامد برمیگرده خونه پیش شما تا رهاجون بااون دندونای خوشگلش به دایی جونش بخنده ماهم دعا میکنیم تاداداشیت زودزود صحیح وسالم برگرده خونه
سارا
30 آبان 90 19:38
سلام مامان مهربون خوبيد؟من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم بهم سر بزنيد
مامان پارسا جون
30 آبان 90 20:45
آخی عزیزم ایشاا... که زود زود حال دایی جون خوب میشه عزیزم ما هم دعا میکنیم
مامان ماهان
1 آذر 90 8:58
سلام الهی که زود زود دایی مهربونت خوب بشه
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
1 آذر 90 11:34
سمیه جان در حین خوندن پستت صدای اذونو شنیدم.الان موذن اذون میگه.برای دایی حامد دعا کردم.امیدوارم هر چه زودتر خدا به حق همین وقت عزیز همه ی مریضارو شفا بده از جمله داداش شما رو. از حالشون ما رو بی خبر نذار.
saba-sara
1 آذر 90 16:01
salaaaaaaaaaaam, ishalla ke zoodtar khoda shafaye kheyr bede
mamani helena
1 آذر 90 17:25
salam azizam vay kheili narahat shodam enshala ke zode zod khob mishe ma ham doa mikonim
مامان آرميتا
2 آذر 90 0:35
سلام عزيزم انشالله دايي جون زود زودخوب ميشه براش دعا ميكنم. با 10 ماهگي گلم آپم
مامان پرنسس
2 آذر 90 9:11
توي اين فصل مراقبت و مواظبت از همه در برابر ويروس سرماخوردگي واجب مي شود. انشاله خوب خوب ميشن من و رزي هم دعا مي كنيم
مامان زهرا نازنازی
2 آذر 90 13:56
الهی زوده زود خوب بشن
مامان نسترن
2 آذر 90 15:15
سلام دوست خوبم. از خدا سلامتی رو واسه همه می خوام. امیدوارم زودتر خوب بشن
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 آذر 90 18:01
عزیزم ما همه براش دعا می کنیم. ان شاء الله به سلامتی زود زود برمی گرده.
mamne radin
2 آذر 90 18:23
ishalla zodtar khob beshan.
مامان ملینا
2 آذر 90 23:09
سمیه جان ان شالله هر چه زودتر حاله دایی حامد خوب می شه . من و ملینا هم برای سلامتیش دعا می کنیم.
مریم که دوست داره
3 آذر 90 11:38
عزیزم رها جون خیلی ناراحت شدم.امیداوارم دایی زود زود خوب شه وبیاد تورو بازم بغل کنه مثل عکسی که الان دیدم.


ممنون مریم جون ما هم امیدواریم همینطور بشه
مامان علی
3 آذر 90 16:39
ان شالله هرچه زودتر حال دایی رها جان خوب بشه.
نوشین
4 آذر 90 6:12
ایشالا حالشون هرچه زودتر خوب شه
مامان ماني
4 آذر 90 14:41
من و ماني دعا مي كنيم هر چه زودتر دايي جون حالش خوب شه .... خيلي ناراحت شدم ..... دركتون مي كنم .... خدايا ......
مامان محمدجان
4 آذر 90 21:24
سلام عزیزم دلواپس نباش ایشالله یه سرماخوردگی جزیی و زودگذر من و محمد که واسه شفای دایی جان از ته دل دعا میکنیم
مامان پریسا
5 آذر 90 15:23
الهی آمین ایشالله خوب میشن. من هم براش دعا میکنم.
مامان آريا
6 آذر 90 10:19
عزيزم اميدوارم دايي حامد رهاجون زود زود خوب بشه و خدا زود شفاش بده
مامان ساينا
6 آذر 90 13:14
اميدوارم دايي جون زود زود خوب بشه
الهام مامان رامیلا
6 آذر 90 14:57
سمیه جان ناراحت نباش انشالله که زود زود خوب میشه هوا خیلی بد شده انشالله که چیزی نیست
مامان دیانا
7 آذر 90 12:39
خانومی امیدوارم حال دایی جون هر چه زودتر خوب بشه و شما از نگرانی در بیایین بوسسسسسسس برای رهای نازم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد