رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

تشکر و قدر دانی

1390/9/7 14:00
نویسنده : Raha:)
658 بازدید
اشتراک گذاری

 

با سلام به همه دوستان عزیزی که تو این مدت نسبت به ما لطف داشتن و با دعاهاشون 

 برا داداشیم من رو همراهی کردن و دلداریم دادن از همگی کمال تشکر دارم الهی الهی الهی

هیچکس مسیرش هم به سمت بیمارستان نیوفته و همه مریضا لباس عافیت بپوشند

 بعد از ده روز بالاخره امروز حامد مرخص میشه و میاد خونه ما همگی امیدواریم کاملا

مشکل حل  شده باشه و دیگه هیچ مشکلی برا  ریه هاش بوجود نیاد. امیدوارم

بزودی با پست جدید برمیگردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگين
7 آذر 90 15:46
سلام دوست خوبم اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .
mamani helena
8 آذر 90 0:02
vay azizam midonam mariz dashta to bimarestan kheili sakhte khodaro 1000 martebe shokr ke behbod yaftan
مامان زهرا نازنازی
9 آذر 90 1:44
خدا رو شکر
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
11 آذر 90 12:48
سلام سمیه جون.خیلی خوشحال شدم از اینکه دایی حامد از بیمارستان مرخص شده.تو این هوای سرد حتما باید جلوی دهنشونو ببندن وقتی میان بیرون . ببخشید که دیر بهت سرزدم آخه خودمم درگیر وضعیت مامانم.حال و روز جالبی ندارم.
مامان ماهان
15 آذر 90 22:09
خدارو شکر عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد