رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

معرکه رها خانم

1390/9/27 13:28
نویسنده : Raha:)
732 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام خانوم خانومای شیطون بلا تازگی از شیطونکاریات دیگه غافل نیستی هر کاری از دست بر میاد انجام میدی و همه استعدادات رو رو میکنی و کم نمیزاری میری بالای مبل و از رو مبل یه راست رو میز غذاخوری میری رو صندلی و از رو صندلی یه راست رو اوپن  هر جا هم که صعود میکنی میگی یه دو سی  از دستگیره فر گاز میچسبی و میری بالا  هر جای تنگ و تاریک ببینی میری اونجا   واسه همین اکثرا تو شعله های عقب آشپزی میکنم خلاصه اینکه خیلی کارهای خطرناک انجام میدی و مدام من میترسم که اتفاقی برات بیوفته  چند روز پیش مژگان جون میگفت تو مهد رفته بودی بالای روروئک و بچه ها رو جمع کرده بودی دور خودت و میگفتی یک دو سه یعنی میخوام بپرم واسه خودت معرکه درست میکنی دخترم ؟  تنها چیزی که یه چند لحظه میخکوبت میکنه تبلیغات شبکه GEM که هر کجای خونه باشی خودت رو میرسونی و محو تماشا میشی هرکاری بخوام تو اون چند دقیقه انجام میدم مخصوصا غذا سریع میریزم تو شکمت و اصلا متوجه نمیشی ضمنا با کتابات هم خیلی مشغول میشی خیلی زیاد به کتابه علاقه داری و روزی ده پونزده باری کشوی کتابات خالی میشه  و دوباره میریزیم سر جاشون خیلی ناز مشغول خوندن کتابهات میشیولی با همه این اوصاف خیلی حس همکاری بالایی داری هرکاری من میخوام انجام بدم جلوتر ازمن تو شروع میکنی همینکه میخوام نماز بخونم میری جانماز رو باز میکنی و اول با مهر کاری نداری همینکه من نمازم رو شروع کردم چون میدونی نمیتونم کاری بکنم مهر رو برمیداری و فرارمیکنی و من میمونم بخندم یا نمازم رو بدون مهر ادامه بدم همینکه میگم کمک کن به مامان شروع به جمع کردن ریخت و پاشات میکنی وقتی میگم آماده شو بریم بیرون سریع شلوار جینت رو میاری عاشق اون شلوارتی الهی من فدای اون قلب مهربونت بشم قربونت

برم میدونم خوب بچه باید شیطونی بکنه اصلا گلایه ندارم فقط از خدا میخوام مواظبت باشه که اتفاق بدی پیش نیاد چون اونوقت نمتونم جواب بابارو بدم و ناراحت میشه و قبول هم نمیکنه که تو شلوغی میگه من باید مدام مواظبت باشم پس گل قشنگم مواظب خودت باش

دخترم تیپ زده بره بیرون 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان
27 آذر 90 15:26
قربون شیطونتهات فندق جونم مواظب خودت باش چه عینک خوشگلی هم داری بووووووووووووووس برای جیگر خالهههههههههه
مامان علی
28 آذر 90 16:48
وای عزیزم چقد ناز شده با عینک . این مدل مو هم خیلی بهش میاد
مامان پریسا
28 آذر 90 19:57
سلام مامان رها. کد من 143 اگر رای بدین ممنون میشم.
مامان آرميتا
28 آذر 90 23:36
سلام قربونت برم با اين همه شيطونيات مراقب خودت باش ماماني زياد اذيت نكن چقدرخوشگل و خوشتيپ شدي با اون عينكت دوست دارم با يه عالمه بوس آپم خانم طلا
mamani helena
29 آذر 90 0:13
vay elahi ke man fadaye tip zadanet besham jigaram yaldat mobarak
مامان پرهام
29 آذر 90 15:39
سلام خوشگل من! خوشمزه! خوردنی! خوش تیپ!
مامان ملینا
29 آذر 90 17:15
سلام خاله جیگرتو بخوره با اون عینکت . مامان رها دخترت شیطون نیست ,شیرین بلاست .خاله حون خیلی دوستت دارم.ملینا هم دوستت داره.بوسسسسسسس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 آذر 90 17:19
عزیزم چقدر شیطونی. اونوقت می گن پسرا شیطونن.
بابای رها
30 آذر 90 15:28
سلام یلداتون مبارک خدا نی نی نازتون رو براتون حفظ کنه کد ما در جشنواره نی نی وبلاگ 176 خوشحال میشیم بهمون سر بزنید و رای بدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد