رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

رها خانم و آقا رادین

1390/10/3 13:58
نویسنده : Raha:)
730 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر عزیز و مهربون من  اول یه خبر که مروارید ٩ هم از صدف در اومد بیرون هورا هورا..........

عزیز دلم چند وقتیکه به طور شدید علاقمند به  رادین خان شدی و با دادا کردنت دل همه رو آب

 میکنی الا اون رادین خان بیمعرفت (رادین پسر خاله رعنا دوست من که ٢ ماه از تو بزرگتره

 و تو مهد شما میشه )چند روز پیش رفته بودیم مهمونی خونه خاله مهسا  برا عرض تبریک

(آخه خاله جدیدا نامزد کرده ) جونم برات بگه که هر جا رادین رفت تو هم دنبالش هرجا

نشست تو هم کنارش برات میوه پوست میکندم اول میگفتی ببری به دادا بدی بعد خودت

بخوری قربون اون دل مهربونت بشم خلاصه اینکه تو مهد هم مدام در پی رادین خانی

که چون رادین خان بزرگتر شده کلاسش رو جدیدا عوض کردن و رفته کلاس نوپا و

مژگان جون میگه روزی چند بار  میری اونجا و روی رادین رو میبوسی و برمیگردی

به کلاس و سر سفره نهار و صبحانه هم باید دادا کنار تو بشینه الهی من فدای

 تو بشم مربی های مهد میگن چرا دخترت باید منت رادین رو بکشه و اون هم

کلاس بزاره ولی من معتقدم دخترم قلب مهربونی داره والا خیلی از پسرای مهد

 خاطر دختر من رو میخوان ولی کلا به هیچ کدوم محل نمیزاره ولی رادین رو بخاطر

 اینکه از جنینی میشناسه  و تلپاتی داشتن دو سش داره  (آخه من و خاله رعنا

موقع بارداریمون همکار بودیم و خاله رعنا شرکت ما میشد)

رادین و رها خونه خاله مهسا

رادین و رها کنار میز جشن یلدا در  مهدکودک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
3 دی 90 15:40
سلام سمیه جون.ممنون عزیزم از پیام زیبای یلدا.منو ببخشین که به روز نیستم و نتونستم از خجالتتون در بیام.سخت دنبال خونه هستیم و درگیر. رهای خوشگلمو ببوسین.چقدر این دوتا وروجک نازن.ماشاالله. یلدای گذشتتون مبارک
مامان آريا
3 دی 90 16:14
سلام خاله قربونه دل مهربونت برم من مامان خدارو چه ديدي شايد در بزرگي برعكس شد و رها جونه ما ناز كرد براي آقا رادين
مامان علی
3 دی 90 19:06
اولا دندون نو مبارک رها خانوم. دوما خاله به قربونه اون کز کردنت .سوما ما دختر به کسی میدیدم که کس باشه پیرهنه تنش اطلس باشه ها اااااااا همینجوریاااااااااااااا
مامان آتین
4 دی 90 1:42
ای جونممممم فدای مهربونیاش خیلیم دلش بخواد رادین خان از طرف من ببوس این دخملی بامحبتو
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 دی 90 10:55
دخمل مهربون خاله نهمین مرواریدت مبارک
مریم که دوست داره.
4 دی 90 11:56
عزیزم مروارید نهمم مبارک جیگل بزرگ که بشی عوض اینارو در میای تو ناز میکنیو رادینم نازتومیکشه...
mamane Ali
4 دی 90 18:39
سلام گلم.. چه دخمل مهربونی ..
mamani helena
4 دی 90 22:45
elahi khale fadat beshe ba in entekhabet
مامان پریسا
5 دی 90 13:03
سلام رها جونم. دندون نو مبارک. حالا این رادین خان برای دخترمون کلاس میذاره.
مامان دیانا
5 دی 90 16:06
چه دخملیه وا از اوضاع زمونه خبر داره دیگه آفرین به این دختر زبلچه مامانی شما هم دیگه غم نداشته باش از همین الان به فکره بوسسسسسسسسسس برای فندق خاله
مامان ملینا
5 دی 90 18:23
الهی قربون دل مهربونت بشم.چقدر هم خوشگل عکسات.سمیه جان براش اسپند دود کن. بله که رها جون دل مهربونی داره.خاله عیب نداره مهم اینکه وقتی بزرگ شدی محلش نذاری و اون منتتو بکشه.رها جون دوستت دارم بازم با مامان بیا اداره باشه.بوسسسسس برای خوشگلم
مامان محمدجان
7 دی 90 16:57
فدای دل مهربونت نازگلم عحب کلاسی داره این رادین خان
مامان ماني
8 دی 90 11:07
فداش بشم .... مباركه مرواريد 9 از طرف من ببوسيدش ....
مامان ماهان
10 دی 90 9:29
مروارید 9 مبارکهههههههههههه عزیزم قربون اون محبتت عزیزم بزرگ شدی حسابی برای رادین نازززززززززززززززز کن باشه تازه خیلی هم دلش یخواد دخمل به این نازی و جیجلی رو
مامان پریسا
10 دی 90 14:24
مرسی دوست گلم.
مامان نازی نرگس
18 دی 90 1:34
مروارید 9 مبارک رها جون ببین چه خوشکل هم ژست گرفته وای دلم غش رفت روی تاب هم چه غشی رفته بود از خنده الهی همیشه لبای خوشکلت خندون باشه رها و فارغ از همه غمهای دنیا
مادر کوثر و علی
18 دی 90 11:30
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد