رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

خداحافظ انار کوچولو

1390/11/2 15:59
نویسنده : Raha:)
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 سلام دخمل نازم انار برگشت پیش فرشته ها خداحافظ انار عزیز

 

خیلی حالم خوش نیست و نمیتونم مطالب جدید بنویسم امیدوارم هرچه سریعتر

پست خوبی برات بزارم


پی نوشت :پنجشنبه تا شنبه رفتیم یه سفر کوچولو به کرج

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

sara
2 بهمن 90 17:30
سلام عززززیزم خوبی؟وااای انار رفت؟باورم نمیشه سمیه جون
مامان نیایش
2 بهمن 90 18:32
سلام عزیزم ان شا الله سفر خوش گذشته باشه و همیشه شاد باشید برای همه خیلی سخت بود شنیدن این خبر همه خیلی براش دعا کردن ولی انگار واقعا شفاش در رفتنش بود این فرشته آسمونی واقعا آدم دلش میگیره نمیدونم حکمت خدا چیه فقط باید هممون ازش بخواهیم که صبر بده به مادرش و البته پدرش ان شا الله که خدا برای هیچ مادر و پدری نخواد
SaRa JoOn
2 بهمن 90 20:11
سلام عزیزم خوبی؟من دختر خاله یه پسر نازم که براش یه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی راستی ما با اجازتون لینکتون کردیم
مامان دیانا
3 بهمن 90 13:57
آخی چقدر متا سف شدم خدا به پدر و مادرش صبر بده
آبجی فاطمهـ
3 بهمن 90 20:39
من دلداری دادن بلد نیستم امادل دارم... خدابه مادرشون صبربده
گروه بالی گل
4 بهمن 90 18:59
خاطره ای فراموش نشدنی را با گروه بالی گل برای کودکان خود بجای بگذارید حتما ببینید http://badkonak.rzb.ir گروه بالی گل را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم از خدمات ما بهره مند شوند امیدواریم هر روز کامتان شیرین باشد
مامان ماهان
7 بهمن 90 21:15
منم خیی ناراحت شدم فقط خدااااااااااااااااا باید صبرررررررررررررررررررررررررررررر بده به بابا و مامانش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد