رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

دختر با سیاست من

1390/10/26 13:23
نویسنده : Raha:)
2,123 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دخمل نازم عزیز دلم بالاخره مامانی برگشت و با کوله باری از سوغات که خوشبحال شما و من و خاله سحر شد البته بقیه هم شامل شدن ولی ما بیشتر خدا رو شکر دوباره خونه مامانی با صفا شد و اما شما عسلک که با دیدن مامانی بغلش میکردی و محکم صورتت رو میچسبوندی به صورتش و میبوسیدی و مدام مامانی مامانی میکردی و مامانی هم غش میرفت واسش آخه قبل اینکه بره به مامانی مامان میگفتی و تازگی یاد گرفتی و مامانی میگی خلاصه کلی دلبری کردی .

واما از سیاست خانومی : دخملکم جدیدا وقتی کاری از کسی میخوای کلی ناز و نوازشش میکنی و همنیطور از بابای خودت که بهش باباجی میگی یعنی باباجون چنان دور بابا میگردی و باباجی باباجی میگی که قند تو دل بابا آب میشه اونروز بهت گفتم به من هم بگو مامان جون گفتی نه مامان تا اینکه کارت بهم افتاد و خیلی شیرین اومدی گفتی ماماجی که دیگه گرفتمت و چلوندمت الهی من فدای این دخمل با سیاستم بشم .

١.اخبار مهم هفته : روز چهار شنبه بابایی و تو رفتین شام خونه عزیزجون من چون امتحان داشتم نیومدم و داشتم درس میخندم و لباس هم انداخته بودم ماشین لباسشویی که دیدم ماشین دیگه کار نمیکنه و صداش نمیاد و رفتم دیدم بوی بدی میاد و سریع از برق کشیدم ولی دیدم توی ماشین آتیش گرفته خیلی ترسیده بودم کاری هم نمیتونستم بکنم چون ماشین محاط داخل کابینته و قابل دسترسی نیست کلی بال بال زدم و میترسیدم که منفجر بشه ولی بعد از ٥ دقیقه خاموش شد و فقط خدا رو شکر کردم که تو خونه نبودی و الا خیلی دستپلچه میشدم خلاصه بخیر گذشت و لباسشویی سوخت و همچنان در پی نمایندگی هستیم تا بیاد و تعمیر بکنه

٢.  اخبار مهم هفته : فردا امتحاناتم تموم میشه و صفا میکنیم مادر

٣. اخبار مهم هفته : عاشق دستشویی رفتن شدی و مدام شلوارت رو در میاری یعنی جیش داری تا بریم دستشویی و میریم بیخودی فقط بازی میکنی و برمیگردیم .

٤.اخبار مهم هفته : اسم عروسکت تارا رو یاد گرفتی و مدام برا هر چیز صدا میکنی تارا و یک لحظه هم از خودت دورش نمیکنی تصاویر بیان میکند:

 

تاب سواری گروهی نوبره والا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان ملینا
26 دی 90 14:14
رها جون سلام عسلم،چشمت روشن که مامانی رو دیدی .سیاست بازیهاتون هم مامان و بابا ها رو کشته و با شیرین زبونیهاتون ما رو عاشق خودتون کردین.عکسات هم مثله خودت شیرینن.اگه پیشم بودی منم مثل مامان سمیه می چلوندمت.خیلی دوستت دارم .مواظب خودت باش
مامان ساينا
26 دی 90 15:23
سوغاتيها مباركتون باشه.قربون اين خانوم كوچولوي شيرين زبون كه قند تو دل همه آب مي كنه.ببوس اين خانوم كوچولوي ناز نازي رو
مامان محمدجان
26 دی 90 23:05
سلام عزیزم عجب دخمل شیرین و باسیاستیههههههه وای عزیزم خیلی خدا بهتون رحم کرده خدا روشکر به خیر گذشت راستی مامانی چه رشته ای میخونی؟
مادر کوثر و علی
27 دی 90 7:28
عزیزم هزارماشالله چه بزرگ شده این خوشگل خانوم
مادر کوثر و علی
27 دی 90 7:28
خدایا بگذار هر جا تنفر است بذر عشق بکارم ، هر جا آزادگی هست ببخشایم و هر جا که غم است شادی نثار کنم. الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدلی، همدلی کنم ،بیش از آنکه دوستم بدارن دوست بدارم زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم...
مامان پریسا
27 دی 90 12:55
رسیدن به خیر خانمی خوب سیاست داری هاااااا.
مامان سانای
27 دی 90 16:59
فندق کوچولو دیگه بزرگ شده می دونه چطور دلبری کنه . موهاشو ببین یه طرفی زده . خوب شده فندوقی خونه نبوده اونوقت میترسیده وتو هم دسپاچه می شدی . راستی برامون بنویس مامانی چی آورده برا فندق کوچولو .
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
29 دی 90 0:13
رها خوشگلم سلام خاله.خیلی هیجان زده شدم وقتی این پست مامان جونو خوندم میدونی چرا؟چون دقیقا صدف منم مثل شما با باباییش میگه باباجی و فقطم به باباجونش این لطفو میکنه و مامانشو تحویل نمیگیره .درست مثل شما گل دختر. الهی همتون سالم باشین. چشمتونم حسابی روشن باشه بخاطر اومدن مامانی مهربون و دستشون دردنکنه برای کادوهای قشنگشون.
مامان نیایش
29 دی 90 10:12
سلام دختر ناز ماشا الله خانمی شده برای خودش تابت هم عین مال نیایشه اونم همین جوری سوار تاب میشد همیشه الهی شاد باشی گلم
مامان پرهام
29 دی 90 15:49
خوشگل ماهت رو ببوس! ایشاللا امتحاناتت رو خوب می دی و با رها جون صفا می کنی راستی با لباسهای توی ماشین لباسشویی چه کردی؟!
مامان آرميتا
30 دی 90 19:43
سلام ماشالله به اين دختر گل بزرگ شده خانم شدي عسل خانم سوغاتي هات مبارك . خدا رحم كرده خدا را شكر به خير گذشته آپم گلي
مادر کوثر و علی
1 بهمن 90 9:16
چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کشد... خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین بن علی، به دردهای دل زینب ، به غربت امام هشتم (ع) و به حرمت آقا رسول الله (ص)، ما و عزیزانمان را در زمره بهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیره مان را برآورده ساز...
تینا بیدی
1 بهمن 90 9:26
سلام مث رهای من که همیشه عروسک به دستی خاله جون خیلی دوست داشتنی هستی. بوس بوس
مامان آريا
1 بهمن 90 14:42
سوغاتيات مبارك عزيز خاله قربونه دخمله با سياستم برم
فاطمه
1 بهمن 90 19:23
مامانی جونی سلام خوبی به منم سری بزن انار جون ما به جمع فرشته ها پیوست
مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 بهمن 90 1:22
خوش به حالت خاله جون یه عالمه سوغاتی گیرت اومده.
محيا كوچولو
2 بهمن 90 15:41
چه سياستمدار ماه و خوشگلي
نوشين
2 بهمن 90 16:16
سلام چشمتون روشن... سوغاتيا مبارك...ايشالا تو شادي استفادشون كنين
مامان دیانا
3 بهمن 90 13:58
سلام فندق خاله چه عکسهای قشنگی ماشاا... بزرگ شدی و خانم
ثمین
5 بهمن 90 12:28
سلام! ماشاله! زنده باشه. عزیز یه خواهش! میشه لطف کنی منو با اسم سایتم یعنی "ژورنال دنیای نفیــــــــــس" لینک کنی؟ ببخشید.
نانی
6 بهمن 90 10:08
قربونت برم عزززززیزم
مامان ماهان
7 بهمن 90 21:17
وای وای وای چه سیاستی فکر کنم بزرگ شه سیاستمدار خوبی بشه خسته نباشی خانمی آفرین به رها جون که جیشش رو میگه
الناز
21 بهمن 90 16:55
چه کوچولوی نازی!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد