رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

سفر نامه بم

1390/12/11 18:41
نویسنده : Raha:)
824 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 سلام سلام  دخترم برگشتیم با خاطرات سفر :


عزیزم هفته گذشته چهار شنبه  چمدونامون رو بستیم و رفتیم یه  سفر به استان کرمان

شهرستان بم و منطقه ارگ جدید بم آخه خانومی دایی محمد رضا (دایی من)اونجا کار میکنن

و یک سالی هست که زندایی و بچه ها هم رفتند اونجا و ما موفق نشده بودیم بریم

پیششون که خدا رو شکر برناممون ردیف شد و عازم شدیم رفتنی با قطار رفتیم جونم

برات بگه که 1/5 روز تو راه بودیم وداخل قطار البته از زنجان هم با قطار رفتیم وماشین

نبردیم و همین باعث شد خیلی سفرمون طولانی بشه خلاصه از اونجا برات بگم که خیلی

خیلی خوش گذشت منطقه ای که منزل دایی اونجا قرار داشت (ارگ جدید بم )خیلی با صفا

بود خیلی آروم و خوش آب و هوا ،البته ما به شهرستانهای اطراف هم سر میزدیم به بم

رفتیم و از ارگ دیدن کردیم ،به ماهان رفتیم و از باغ شاهزاده و مقبره شاه نعمت الله دیدن

کردیم و همچنین به کرمان رفتیم و اونجا هم از حمام گنجعلی خان و بازار کرمان و باغ

وحش و پارک مادر بازدید به عمل آوردیم و خیلی خوش گذشت در عین حال که تو  خونه

زندایی هم جنابعالی  حسابی  با مهران جون و ملیکا جون مشغول بازی  بودی و حسابی

حالش رو بردی حدود 8 روز سفرمون طول کشید و حسابی استراحت کردیم و چهار شنبه

با هواپیما برگشتیم تهران و از اونجا هم با اتوبوس اومدیم زنجان عزیزم تو اولین فرصت

عکسهای سفر رو میزارم تو همین پست باور کن هنوز فرصت نکردم بریزم تو کامپیوتر از

وقتی برگشتم مشغول جمع و جور کردنم و از طرفی هم دانشگاه کلاسام رو هم چون

هفته پیش غیبت کردم حسابی باید جبران بکنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

خاله جون
11 اسفند 90 18:37
ممنون منم لينكتون كردم راستي ادرستون بدون دات كام بود گفتم بدونيد
مامان ملینا
13 اسفند 90 8:36
سلام سمیه جان ان شالله که همیشه تو سیر و صفا باشید.رها جون تو این یه هفته خیلی دلم برای شیطونیهات که مامان می نویسه تنگ شده بود و هروز سر می زدم ببینم اومدین . رها جون خیلی دوست دارم .منتظر عکسای خوشگلت هستم عزیزم.سمیه جون حالا خودت تازه از مسافرت اومدی استراحت و جابه جا شو تا بعد .
مامان آريا
13 اسفند 90 10:54
عزيزم هميشه به گردش و مسافرت و خوشي باشين اين بوسا هم براي رهاي عزيز دل خاله
مامان آرتین
13 اسفند 90 11:54
ایشالا همیشه به سفر راستی منم کرمان رفتم خیلی شهر باحالیه بخصوص دریاچه ارگ جدید
مامان پرنسس
13 اسفند 90 13:29
آخيش خيالم راحت شد دختر نگرانت بودم ، ايشاله هميشه به سفر راستي كرمان شهر خيلي قشنگي، با يك عالمه خوراكي خوشمزه. قوتو، شيرنيي كلمپه، بازار مسگرها، پته دوزي...
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
13 اسفند 90 17:07
خدا رو شکر که سفر بهتون خوش گذشته. بوس واسه رهاجون
مامان آتین
14 اسفند 90 1:36
سلام عزیزم رسیدن بخیر خوشحالم بهتون خوش گذشته رها جونمو ماچ ماچیش کن عزیزممممممم
مامان سانای
14 اسفند 90 8:12
همیشه به سفر .منتظر عکساتون هستیم
مامان آرتین
14 اسفند 90 14:53
ایشالاهمیشه به گردش من که عاشق کرمانم بخصوص شیرینیه کلمپه که خیلی خوشمزه است
مامان علی
14 اسفند 90 19:04
سلام عزیزم.همیشه به گشت وگذار. منتظر عکسا هستیم
نوشين
15 اسفند 90 2:19
سلام سميه جان سفرا بي خطر .خوش گذشته انشالا؟ رها جونم چطوره ببخشيد اينقدر دير جواب كامنتتو دادم خوش به حال شما كه باز يكي هست كه حتي با كور كردن چشم كامپيتور لا اقل ابروشو درست كنه من چي بگم كه كلافم از بي ای دی اس الي، هيچكسم نيست برام بگيره خودمم اصلا سر در نميارم چي به چيه
مامان آرمیتا
16 اسفند 90 2:05
سلام عزیزم رسیدن بخیر خوش گذشت گلی با تولد گلی آپم
مامان ماهان
16 اسفند 90 16:22
به به رسیدن بخیر همیشه به سفر عزیزم
آرزوهای رنگی
17 اسفند 90 12:53
سلام.نمایشگاه نقاشی در وبلاگ آرزوهای رنگی آماده بازدید شما عزیزان میباشد حضورتان باعث بسی خوشحالیست درضمن اگر دوست داشتید میتونم نقاشی فرزند دلبندتان را از روی عکس بکشم ودر وبلاگم قرار دهم اگر دوست داشتید بخریدموفق وشاد باشید
mamani helena
17 اسفند 90 14:49
salam khanoomi hamishe be safar rahaye nazamo bebos mamani boosssssssssss
تینا بیدی
17 اسفند 90 15:31
جای قشنگیه، من قبل از زلزله چند بار رفته بودم. منتظر عکسا هستم
مامان نیایش
17 اسفند 90 21:34
همیشه به سفر و شادی باشید ان شا الله سال خوبی هم پیش رو داشته باشید
مامان محمد پارسا
18 اسفند 90 19:58
سلام انشاالله همیشه به سفر و شادی
ثمین
19 اسفند 90 1:43
مامان محمد پارسا
20 اسفند 90 18:20
خبر جدید نداری خاله جون ؟ ؟ ؟
مهران
20 اسفند 90 19:05
سلام عمه عكساي كرمانو بزار فقط ببخشيد كه نميتونم جواب بدم اخه بلد نيستم
مامان آتین
20 اسفند 90 20:43
سلام عزیزم من اینجا نظر گذاشته بودمااااااااا!! نمی دونم کوجاااااس! به هر حال خوشحالم بهتون خوش گذشته گلم دخملی رو ببوس
مامان ملینا
21 اسفند 90 8:35
سلام سمیه جان ممنون که بهمون سر زدی . در ضمن وظیفه ام بود که بیام و کارتون رو راه بندازم هر چند خیلی دیر شد که کارتون راه افتاد نوش دارو پس از مرگ سهراب بود. در مورد خرید ملینا راستش رو بخوای می خواستیم با هم بریم که با خواهرم پری قرار شد بریم ولی پایه هستم برای خرید رها جون باهات بیام البته یه سری از خریدهای ملینا هم مونده .
مامان سانای
21 اسفند 90 10:59
سارا-تارا
22 اسفند 90 10:10
پیش ما هم سری میزدی مامانی گل. خوشحال میشدیم... ما کرمان هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد