رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

آرایشگاه رها خانم

1390/12/22 10:03
نویسنده : Raha:)
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم پنجشنبه به همراه عمه مهری و دو قلو ها رفتیم آرایشگاه مردانه تا موهای شما و نوید رو کوتاه کنیم برا ساعت 10/5 وقت داشتیم که سر وقت رسیدیم اول نوید کوتا کرد بعد شما یکم به جو عادت کردی و بعد خیلی خوب نشستی رو صندلی و بدون هیچ سر و صدایی عموی مهربون شروع کرد موهات رو کوتاه کرد خیلی ناز گاهی یه نق کوچولو میزدی ولی سرگرمت میکردیم و یادت میرفت آقای آرایشگر میگفت من منتظر بودم گریه کنه چه دختر خوبیه گریه نکرد آفرین دخمل نازم مبارک باشه خیلی ماه شدی عکس هم گرفتم زود زود برات میزارم به محض اینکه عکسها رو ردیف کنم. واسه اینکه دخمل خوبی بودی واست جایزه یه فیل گرفتیم که میگه i love you

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان پرنسس
22 اسفند 90 10:20
اي جان خاله ، تو هم كلا مامان گذاشتي تو حاشيه، بلا خانم ، تو هم مثل رزي آتيش بسوزون قربونت بره خاله كه آرزوي سال جديدش اينه كه شما را محكم بغل كنه بچلونه
مامان آرتین
22 اسفند 90 10:47
فکرکنم اولین آرایشگاه رفتنت باشه مبارک عزیزم
مامان نیایش
22 اسفند 90 16:26
به به مبارکت باشه آفرین دختر خوب منکه هنوز که هنوزه نتونستم نیایش رو ببرم آرایشگاه اصلا همکاری نمیکنه
مامان سانای
22 اسفند 90 23:32
آفرین دختر خوب جایزت هم مبارک
سارا-تارا
24 اسفند 90 9:19
آفرین به دخملی گل که گذاشت موهاشو کوتاه کنن . من که میترسم تارا آرایشگاه و بزاره رو سرش واسه همین توخونه کوتاه میکنیم ... واسه همین گهگداری جنگلی میشه...
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 اسفند 90 11:27
به به مبارکه. حتما خیلی نازتر شدی. منتظر عکسات هستم.
sara
24 اسفند 90 14:26
سلام عزیزم خوبی؟این روزا روزای آخر سال 90 و ما تصمیم گرفتیم که ازت یه یادگاری داشته باشیم تو آخرین پست وبلاگمون قسمت نظرات برامون یه جمله به یادگار بزار...امیدواریم که سال خوبی براتون باشه عزیزم همراه با سلامتی البته واسه عرض ادب سال نو خدمت میرسیما
مامان علی
24 اسفند 90 16:38
آفرین دخترم که دیگه خانوم شده. مبارک باشه خاله جون
مامان آتین
24 اسفند 90 23:35
ای جانم مبارکش باشه هم کوتاهی مو و هم جایزه اش ببوسش از طرف من
سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 18:47
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»! پیشاپیش تبریک
نی نی سارا
26 اسفند 90 11:11
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟من مزاحم دوباره برگشتما! عزیزم من یه فروشگاه صنایع دستی تو وبلاگم گذاشتم که خوشحال میشم حداقل بهمون سری بزنید و یه نگاهی به نمونه کارا بکنی دوست دارم نظرتو راجع به کارام بدونم
مامان پریسا
27 اسفند 90 14:39
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها بهر نثار با پیام دلکش"نوروزتان پیروز باد" با سرود تازه ی "هر روزتان نوروز باد" شهر سرشار است ازلبخند,از گل,از امید تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد... مبارکت باشه رها جونم.
مامان نسترن
28 اسفند 90 18:11
بوی عیدی بوی سیب بوی کاغذ رنگی بوی ماهی دودی وسط سفره عید بوی یاس جانماز ترمه مادر بزرگ سال نو رو پیشاپیش به شما خونواده کوچیک وصمیمی تبریک می گم
مامان ملینا
1 فروردین 91 0:10
سلام رها جونم مبارک باشه خانمی ان شالله آرایشگاه عروسیت.
مامان ماهان
1 فروردین 91 1:55
به به مبارکه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد