رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

رهای بلا

1391/2/7 0:01
نویسنده : Raha:)
788 بازدید
اشتراک گذاری

 

رها خانوم ابن روزها شیطونتر از روزهای قبل شلوغ کاریهات  رو ادامه میدی و من هم مدام در پی تو و مشغول جمع کردن ریخت و پاشهای تو هستم  خدا نکنه بریم باغ که دیگه غیر قابل کنترل میشی ومدام در حال دویدن و آب بازی هستی و من هم در پی تو فدای تو بشم عزیزم خوب بچه باید شلوغ کنه دیگه...........

روز پنجشنبه ما خونه مامانی بودیم که خاله ها هم اومدن و تو و سلما جون دیگه سنگ تموم گذاشتید تمامی استعداداتون رو رو میکردین

واما کارهای جدید:

 عروسکات (تارا،عسل،نی نی ) رو یا میخوابونی یا بهشون می می میدی گاهی هم سه تاشون رو بغل میکنی و با من خداحافظی میکنی میگم کجا میری میگی پارک  خدایا چه مادر وظیفه شناسی............ 

علاقه شدیدی به سحر و علی همسایه بغلی (بچه های عمه نوید و نگین)پیدا کردی و تا در باز میشه مثل یه فنر سریع دمپایی پات میکنی و میری خونشون و دیگه بزور برمیگردی خونه

حیوانات رو دیگه تقریبا شناختی و اسم اکثرشون رو میگی

تو بیرون تا حیوونی میبینی سریع میگی  سباب کلاغ  (سلام کلاغ) ،سباب پیشی ،سباب ماهی

شمارش اعداد رو تا عدد 11 یاد گرفتی

شعرهای اتل متل و یه توپ دارم و آهویی دارم و آقا خرگوشه و توپولو  و حسن دو و  آقا پلیس  رو میخونی


 

بیرون رفتنی باید حتما کاپشن یا کلاه بزاری میگم دخترم گرمه میگی نه سرده موندم تابستون با تو چه کنم

جدیدا خودت لباساتو انتخاب میکنی و میپوشی

دیگه تقریبا کامل صحبت میکنی و منظورت رو میفهمونی

گوشی تلفن رو بر میداری میگی الو سباب خوبی چتتودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان
7 اردیبهشت 91 8:52
سباب رها جونم فدااااااااااااااای تو رها جونم آفرین چه چیزای قشنگی یاد گرفتی
حسناسادات
7 اردیبهشت 91 8:57
خصوصی
مامان سپهر و صدف
8 اردیبهشت 91 10:13
سلام سمیه جون.ماشاالله به این رها خانم با استعداد. یه چیز جالب که صدف هم مثل رها جون هنوز تو لباسای زمستونیش مونده.به محض اینکه می خوایم بریم بیرون حتمن باید کاپشن و کلاه داشته باشه. امون از دست این بچه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
مامان نسترن
9 اردیبهشت 91 0:36
آفرین فندق کوچولوی باهوش
مامان ملینا
9 اردیبهشت 91 8:44
سلام سمیه جان امیدوارم که حالتون خوب باشه .رهای خاله هم با شیطونیهاش خودش رو بیشتر تو دلمون جا می ده .عسل خاله منم با عروسکات پارک می بری ؟ خوشگلم به شما که شمارش رو بلد شدی و شعرهای خوشگل می خونی .
مامان پرنسس
9 اردیبهشت 91 13:26
واقعا اين متولد تير ماه به معناي واقعي مادرن. مال من بدتره ، هم شير ميده هم غذا هم مي خوابونه هم پوشك مي كنه هم بايد قبل از پوشك بنده ببرم بشورم....
مامان آرتین
9 اردیبهشت 91 13:51
سباب رهاجون خوبی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد