رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

تبریکات رها جون

1391/2/12 17:15
نویسنده : Raha:)
831 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم 10 اردیبهشت تولد بنده بود و بابا به شما یاد داداه بود بگی مامان تولدت مبارک و شما هم میگفتی مامان تفدت مداده مداده  (میم با ضمه) و من کلی ذوق مرگ میشدم ممنون دختر گلم

امروز هم روز معلم بود کلی کادو (کادر مهد کودک ) تهیه کرده بودیم و رفتیم مهد و کلی تمرین کرده بودیم  که به  بگی مژگان جون روزت مبارک که گفتی مونو موداده موداده

در ضمن امروز روز تولد رادین (همون دادای که جنابعالی سینه سوختش )هستی بود و یه کادو هم برا اون گرفتیم و قرار بود بگی رادین تولدت مبارک که احتمالا گفتی          رادیییییی  تفدت موداده موداده

موقع برگشتن هم یه سر رفتیم خونه مامانی برا تبریک روز معلم  و شما یه کادو از طرف خودت تقدیم به مامانی کردی (کادوی من موند با روز مادر با هم بگیرم تا یه چیز خیلی خوب بگیرم) و به مامانی هم گفتی مامانی موداده موداده

پینوشت:

تقدیم به مادرم:

مادر عزیزم باید از عشق بسازم غزلی قابل تو ،غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو ،دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد ،سبز باشی و دلت خانه ی پاییز مباد روز معلم بر شما مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 9:27
سلام خانومی . تولدت مبارک
نسیم -مامان آرتین
13 اردیبهشت 91 10:12
سمیه جون تفدت مداده مداده
نسیم
13 اردیبهشت 91 10:13
سمیه جون تفدت مداده مداده
مامان آريا
13 اردیبهشت 91 13:52
عزيزم تولدت مبارك به نظر من هيچي لذت بخش تر از اين نيست كه تفدت مداده شنيدي
سمانه مامان پارسا جون
13 اردیبهشت 91 18:10
سلام سمیه جون تولدت مبارک عزیزم ایشاا... صدوبیست سال زنده باشی خانومی بوس واسه گل دختر شیرین زبونت
مامان ماهان
13 اردیبهشت 91 18:13
ای جونم چقدر قشنگ گفته ای رهای شیرین زبون بوووووووووووووووووووووووس دوست جونم تولدت مبارکه الهی 120 ساله بشی و همیشه خوش باشی
مامان آتین
13 اردیبهشت 91 19:54
فدای موداده گفتنش جیگرشووووووووووو
مامان پرهام
14 اردیبهشت 91 1:15
آفرین چه دختر شیریت زبونی!
مامان آرميتا
15 اردیبهشت 91 18:29
سلام گلم ببخش دير شد با تاخير تولدت مبارك گلم قربون اون شيرين زبونياش اينقدر قشنگ تولد مبارك ميگه روز معلم را به مامان گلتان تبريك ميگم
مامان علی
15 اردیبهشت 91 23:58
فدای تو دخمل شیرین زبون که تولد مامانشو اینقدر قشنگ تبریک گفته. مامانش "تفدت مداده مداده " با تاخیر
مامان سانای
16 اردیبهشت 91 0:17
با تاخیر ،تفدت مداده مداده
مامانی امیررضا
16 اردیبهشت 91 0:26
تولدت مبارک عزیزم. به مامانت هم روز معلم رو تبریک میگم.به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
مامان علی
16 اردیبهشت 91 1:37
فراموش کردم ببخشید روز معلم رو از طرف من به مادر بزرگوارتون تبریک بگید
مامان ملینا
16 اردیبهشت 91 8:40
سلام سمیه جان،تفدت مداده مداده .وای که چقدر دلم براش تنگیده ،خوشگل خانم شیرین زبون رو از عوض من بچلون و بوسش کن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد