رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

رها و عروسی و تهران و...............

1391/2/24 16:52
نویسنده : Raha:)
866 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

رها خانوم از اونجایی که ٢٠ اردیبهشت قرار بود بریم تهران عروسی پسر عمه نوید و نگین هفته گذشته حسابی مشغول تدارک واسه رفتن بودیم و از طرفی هم من دو تا امتحان داشتم واسه همین سرم خیلی شلوغ بود و بالاخره روز رفتن فرا رسید و بنده صبح رفتم آرایشگاه و ظهر حرکت کردیم مامانی و سحر هم با ما اومدن میخواستن برن کرج خونه عمه آذر (عمه من )و ما هم رفتیم اونجا اماده شدیم و بعد رفتیم تهران عروسی عزیزم خیلی دختر خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی و مدام مشغول بازی با بچه ها بودی و حسابی همه رو مجذوب خودت کرده بودی دیگه از بزرگ و کوچیک همه با تو بازی میکردن دو روز اونجا بودیم و بعد یه شب هم رفتیم خونه خاله میترا و اونجا هم با سرمه بازی کردی و ما هم از دیدن سرمه جون لذت بردیم و آخر سر برگشتیم کرج و مامان و سحر رو هم برداشتیم و سمت خونه حرکت کردیم من تو این مسافرت خیلی از شما راضی بودم چون اصلا من رو اذیت نکردی قربونت برم دیروز هم که روز مادر بود اول رفتیم دیدن مامانی بعد مامان بزرگ بعد عزیزو آبا جون و شب هم دیدن حاج خانم و شما هم مدام در حال مداده مداده کردن بودی

 قربونت برم که خدا با و جود تو به من لیاقت مادر شدن رو عطا کرد

از همین جا روز مادر رو به مادر عزیزتر از جانم که زندگیم رو مدیونش هستم

و 

مادر شوهر عزیزو مهربانم

و 

و کلیه مادران عزیز تبریک میگویم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان پریسا
24 اردیبهشت 91 20:50
سلام. همیشه به خوشی. من هم روز مادر را به شما مامان مهربون تبریک میگم. سایتون بالای سر رها خانم مستدام.
مامان ساينا
25 اردیبهشت 91 7:54
سلام ماماني مهربون رها جون روزت مبارك
مامان پرنسس
25 اردیبهشت 91 10:47
بدو بدو برا بچه اسفند دود كن خاله قربونش بره كه اينقدر اين ها عاقلند
نسيم-مامان آرتين
26 اردیبهشت 91 9:27
سرم را نه ظلم مي تواند خم کند ، نه مرگ ، نه ترس ، سرم فقط براي بوسيدن دست هاي تو خم مي شود مادرم ؛
پریسا
26 اردیبهشت 91 11:25
سمیه جون حیف این وبلاگ دکمه لایک نداره مثل فیسبوک
مامان ملینا
26 اردیبهشت 91 11:48
سلام سمیه جون همیشه به شادی و عروسی. هزاران آفرین به رها خانم که واسه خودش خانمی شده و مامانی رو اذیت نمی کنه . خدا حفظت کنه عزیزم دوستت دارم و می بوسمت.
تینا بیدی
26 اردیبهشت 91 11:54
روزت با تاخیر مبارک سمیه جان. ان شالله همیشه به خوشی و عروسی
سمانه مامان پارسا جون
26 اردیبهشت 91 16:30
سمیه جون روزت مبارک شرمنده با تاخیر
نانی
27 اردیبهشت 91 12:40
ایشااله همیشه به عروسی و شادی. روزت هم مبارک البته با تاخیر
مامان نسترن
28 اردیبهشت 91 9:52
خوشحالم که بهتون خوش گذشته. روز مامان مبارک. مامان مهربون
ثمین
29 اردیبهشت 91 18:11
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
مامان ملینا
1 خرداد 91 11:48
پس تو کجایی؟دلم براتون تنگ شده
مامان نیایش
1 خرداد 91 14:08
به به سلام همیشه به شادی و عروسی ان شا الله خوش بگذره به سلامتی مامان مهربون همه روزت مبارک باشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد