رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

هفته سخت

1391/3/25 18:46
نویسنده : Raha:)
772 بازدید
اشتراک گذاری

 

رهای گلم بالاخره این هفته تموم شد عزیزم آخه با خودم میگفتم کی میشه ببینم پنجشنبه غروبه و دارم وبلاگ رها رو آپ میکنم و خدا رو شکر که این لحظه رو دیدم

عزیزم توی این هفته چهار تا امتحان داشتم پشت سر هم و از اونجایی که تو اصلا نمیزاری من درس بخونم مجبور بودم زمانهایی که تو نیستی و  خوابی درس بخونم و شبها تا دروقت بیدار بودم و صبح ها هم زود بیدار میشدم و خلاصه اینکه قیا فم رو ببینی مثل جنازه ها شدم حسابی کمبود خواب دارم الا یه ساعتی خوابیدم ولی چون عادت به خواب ظهر ندارم نشد حسابی بخوابم و تا امشب خوب نخوابم کسری خوابم جبران نمیشه و اما تو گلم که تا بیدار میشدی و میدیدی من دارم درس میخونم سریع میگفتی مامان بسه دیگه درس تموم و من هم قبول میکردم طفلک مامانی تو این هفته حسابی زحمت کشید صبحها که میرفتم امتحان میرفتی پیش مامانی و ظهر میومدی خونه و غروب که از خواب بیدار میشدی مامانی میومد و شما رو میبرد بیرون آخه جونم خیلی ددری هستی و تا میبینی من قصد بیرون رفتن ندارم شروع به بهونه گرفتن میکنی قربونش برم مامانی چند وعده هم غذا بهمون داد تا من اذیت نشم و درسم رو بخونم طفلک اون موقعها که مجرد بودم هم موقع امتحانها که میرفتم خوابگاه کلی غذا درست میکرد و با خودم میبردم و الان هم که متاهلم همین کار رو میکنه خدا خیرش بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

تینا بیدی
25 خرداد 91 19:09
سمیه جون درکت می کنم ، منم دقیقا همین روزهای سختو دارم پشت سر می زارم و آرزوم شده ظهر روز 4 تیر رو ببینم. بازم خوبه مامانتون دست کمکتونه و غذاهاتونو هم می پزه. بسلامتی که همه رو خوب دادین نه؟
ثمین
25 خرداد 91 20:26
سلام گلم ایمیل تون رو چک کنید
mamani helena
25 خرداد 91 21:06
salam azizam pas hesabi khaste nabashi bebos gol dokhmalo be ma ham sar bezanid
مامان ملینا
26 خرداد 91 0:27
سلام عزیزم،خسته نباشی دستت مامان جون هم درد نکنه که تو این هفته هواتونو داشته ./خدا همه پدر و مادرهارو حفظ کنه. مریم هم رفت تو هفته 7.رهای گلم رو ببوس واقعاًدلتنگتونم.دوستتون دارم


مامان رادین
26 خرداد 91 13:27
سلام سمیه جون موفق باشی عزیزم دیگه آخراشه وخلاص میشی ناز دخترتو از عوض من ماچ کن
مامان پرنسس
27 خرداد 91 9:22
موفق باشي دوست خوبم
خاله نسيم
27 خرداد 91 11:41
عزيزم درست كي تموم ميشه تا دنيا بهت بخنده الان من خرداد نميشه نميدوني از اينكه ديگه امتحان ندارم از خوشحالي ذوق مرگ ميشم راستي دست تمام ماماني ها درد نكنه كه تو تمام مراحل هواي دختراشونودارن
مامان سانای
27 خرداد 91 13:20
طفلک بچه حق داره . به موقع درستت را نخوندی الان داری رها جون رو اذیت می کنی گذشته از شوخی خسته نباشی و دست مامانی هم درد نکنه
ثمین
28 خرداد 91 20:45
سلام عزیزم عکس تون رو دیدم! من فایل اصلی اون عکس رو ندارم که بتونم طراحی کنم ولی مدل های زنبوری کارت دعوت زیاد دارم! اگه دقیقا بگی چی میخوای و یه عکس با کیفیت از رها جون رو بفرستی برات طراحی میکنم سه چهار مدل و میفرستم
مادر کوثر
30 خرداد 91 18:44
واقعا درس خوندن با یه نی نی شیرین و بازیگوش سخته موفق باشی مامانی
مامان نیایش
1 تیر 91 9:26
خسته نباشی مامانی ان شاا لله که همه امتحان ها رو هم با موفقیت پشت سر گذاشته باشی رها کوچولو هم مامانش رو خیلی دوست داره خب مامان بسه دیگه درس تموم قربونش
مامان ماهان
2 تیر 91 15:27
موفق باشی خانمی دست مامانی هم درد نکنه
نی نی شکلک 2
3 تیر 91 17:32
عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد