رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

خدایا شکرت

1391/3/18 1:21
نویسنده : Raha:)
676 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم روز ١٣ رجب روز ولادت حضرت علی هر سال خونه عزیز جون مولودی میشه و ما هم دو روز اونجا میشم یک روز جلوتر و روز جشن من این روز رو خیلی دوست دارم ولی گلم اونوقتها که تو نبودی عزیزم هر کس که میومد جشن فقط کارش این بود که برا من دعا بکنه که ان شا الله تا سال بعد شما هم صاحب بچه بشین و من هم خودمونیم خیلی ناراحت میشدم میدونم کارم اشتباه بود ولی خوب حساس بودم دیگه تازه شاید همین دعاها باعث شد ولی خوب من حکمتش رو نمیدونستم ولی هرچی بود گذشت و

 الان خدا رو شکر میکنم که خدا دختر نازی مثل تو به من داده خداجون ممنونم ممنون

پینوشت:و اما تو گلم روز جشن حسابی شیطنت کردی دو ساعتی هم طفلک بابایی وقتی مامانی رو آورد جشن شما رو برد پارک ولی بعد از برگشتن  من بیچاره از یه طرف مشغول پذیرایی و از طرفی هم پاشنه کفشهام  بلند بود و مدام دنبال تو میدویدم و حسابی از کمر افتادم طوریکه شب از پادرد و کمر درد نمیتونستم بخوابم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله نسرین مامان صدف و سپهر
18 خرداد 91 16:59
خوش بحالتون چه کیفی کردین .التماس دعای مخصوص
مامان ملینا
20 خرداد 91 12:39
سلام سمیه جان ما هم دلمون واست تنگ شده در ضمن امتحاناتت هر موقع تموم شد بهم بگو تا بتونیم مزاحمت بشیم تازه کی به شما گفته که پاشنه بلند بپوشی و مجبور شی با اون کفشا دنبال رها جون بری خوب کفشاتو در می اوردی این دیگه تقصیر خودته . خدا رها رو برات حفظ کنه .دوستتون داریم
تینا بیدی
20 خرداد 91 17:35
ما هم از بودن و دیدن گل به این قشنگی خوشحالیم و لذت می بریم.
مامان نسترن
21 خرداد 91 8:50
هیچ کار خدا بی حکمت نیست.امیدوارم دخمل گت همیشه سالم و سرحال باشه
مامان ملینا
22 خرداد 91 9:24
سلام سمیه جان پس ان شالله بعد از امتحاناتت هماهنگ می کنیم و می یایم .رها رو هم محکم ببوسش که دلم براش خیلی تنگیده
نسيم-مامان آرتين
22 خرداد 91 10:15
آرزويم اينست:توبه باور برسي كه دراين كنج هياهوي زمان-توي بي باوري آدمها يك نفر ميخواهد،توسلامت باشي وبخندي همه عمر رحمت خداوندممكن است تاخيرداشته باشد،اماحتمي است
مامان دیانا
22 خرداد 91 11:55
سلام عزیزم همیشه به جشن و شادی باشید
مامان رادین
22 خرداد 91 12:43
الهی فدای این دختر کیف میکنم که اینقدر شیطونه وشیرین زبون
مامان آريا
23 خرداد 91 10:55
خدارو شكر اميدوارم دخمل گليت هميشه سالم و سرحال در كنارت باشه عزيزم
مامان آريا
23 خرداد 91 10:55
براي برنده شدن آريا نيازمند ساپورت شما دوستاي گل هستيم تا آريا بتونه راي بياره پس مثله هميشه مارو تنها نذارين و كمك كنين تا شايد اينبار آريا برنده بشه و حد نصاب راي رو بياره اونايي كه آريا رو دوست دارن همين الان موبايلاشون و بردارن كد 1085 را به شماره 20001124 پيامك بزنن زياد وقت نداريم فقط فقط براي ياري آريا يك هفته مهلت باقيست پيشاپيش از همكاريتون خيلي خيلي خيلي ممنونيم
مامان ملینا
24 خرداد 91 8:56
سمیه جان یه خبر،مریم خانم نی نی داره
تینا بیدی
24 خرداد 91 18:13
ما هم از بودن و دیدن روی ماهش خوشحالیم
مامان نیایش
25 خرداد 91 11:20
سلام سمیه جون ان شا الله همیشه خدا همراهتون باشه و شا دباشید گلم و دختر نازت رو خدا برات نگه داره همیشه در پناه خودش خصوصی
ثمین
26 خرداد 91 13:38
یه ایمیل بساز گلم تا دوباره بفرستم! براتون کلی توضیح داده بودم اگه باغه فکر کنم زنبوری خوب باشه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد