رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

روز پدر مبارک

1391/3/15 7:57
نویسنده : Raha:)
717 بازدید
اشتراک گذاری

 

ذکر من تسبیح من ،ورد زبان من علی است

جان من جانان من ،روح و روان من علی است

تا علی دارم ندارم کار با غیر علی

شکر الله حاصل عمر گران من علی است

روز میلاد حضرت علی (ع)مبارک

 

از همین جا این روز رو همراه با رهای گلم به تمام پدران  بالاخص

محمود عزیزم همسر خوبم و مهربونم  / بابات خوب و مهربون

و

پدر عزیزتر از جانم   / بابایی دوست داشتنی

و

پدر شوهر مهربانم /  آقاجون دوست داشتنی

تبریک عرض میکنیم و آرزو داریم  همیشه سالم و تندرست باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساينا
16 خرداد 91 7:21
روز پدر مبارك
مامان ساينا
16 خرداد 91 7:54
روز پدر را به همه باباهاي خوب تبريك ميگم
مامان پریسا
16 خرداد 91 22:38
عید شما هم مبارک البته با تاخیر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد