رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

تلفن مهد کودک

1390/2/12 14:11
نویسنده : Raha:)
461 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم دختر گلم قشنگم نازنینم چند دقیقه قبل مژگان جون زنگ زد وقتی شماره مهد را دیدم کلی نگران

 شدم گوشی را که برداشتم اول ترسیدم رها خوبه  و گفت غذا نمیخوره میشه تعداد وعده های شیر را بیشتر

کنید گفتم پس میام و اومدم پیشت خیلی بیحالی اعصابم خورد شد تبت را اندازه گرفتم ۳۷ بود قطره دادم و

 با مژگان جون لباسهای تورا کم کردیم بعد نشستی پیش طه و داشتی صحبت میکردی خیالم راحت شد و

 پاشودم برگشتم /رها خیلی دوست دارم اصلا طاقت مریض تو رو ندارم آخه تو عشق منی  وقتی نخندی من

 میمیرم وقتی بیحال باشی من خیلی غصه میخورم از اینکه مجبورم بیام سرکار و تو بمونی تو مهد اعصابم خورد

 میشه ولی خدا رو شکر مژگان جون خیلی خوبه الانم کلی من رو دلداری داد و گفت که نگران نباشم دوباره ۱

ساعت دیگه میام بهت شیر میدم دوست دارم خیلی خیلی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر ش
23 اسفند 89 10:10
الهییی دلم کباب شد! ایشالا هر چه زودتر خوبه خوب بشه رها جون...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد