رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

روز تولد گلم

1390/2/14 11:27
نویسنده : Raha:)
545 بازدید
اشتراک گذاری

                         دختر عزیزم نازی جونم

میخوام از اول برات تعریف کنم شب ساعت ۳ بود که از خواب بیدار شدم و دیدم که اصلا حال ندارم 

 بعد با با بابا رفتیم بیمارستان و من  رو از بابا جدا کردن و بردن اتاق زایمان خیلی حالم بد بود و مدام

گریه میکردم آخه عزیز دلم هنوز ۳ هفته زودتر از این بود که تو بیای و دکتر میگفت شاید اتفاق خوبی

 نیوفته و من خیلی ناراحت میشدم و فقط دعا میخوندم و با خدا درد و دل میکردم و دکتر ها مدام به

من آمپول میزدن تا ریه های تو تکمیل بشه خلاصه ساعت ۱۰.۵ من را بردن بلوک عمل و ساعت

وارد اتاق عمل شدم و ۱۱:۲۰بود که تو عزیز دلم خوشگلم .نازم .به دنیا اومدی و سریع گذاشتنت لای

 پتو و من پای تو رادیدم و سوال کردم سالم گفتند بله و گفتم حتما دختره گفتند بله آخه گلم من

وبابایی عاشق دختر بودیم خلاصه من رابرگردادند به اتاق و کم کم داشتم به هوش می آمدم که

 سوال کردم پس بچه کو گفتند تو دستگاهه خیلی ناراحت شدم وشروع به گریه کردم گریهتا اینکه بعد از

ملاقات خاله مهسا و خاله فاطمه اومدن و چون همسر خاله فاطمه دکتر اون بیمارستان بود با هم

اومده بودن پیش تو و از تو فیلم گرفته بودن نمیدونی زمانی که فیلم رادیدن انگار دنیا رو بهم دادن

 آخه خودم نمیتونستم از رو تخت تکون بخورم سوند بهم وصل بود ولی بابایی میومد پیشت . 

خلاصه یک روز با عکست حال کردم تا فردا که با مامانی  اومدم و دیدمت و هنوز زیر سینه نبودی

 فقط شیر میدوشیدم و بهت میدادن تا اینکه از روز سوم زیر سینه شدی و من با عمه مهری اومدیم

و برای اولین بار بغلت کردم خیلی خیلی عالی بود و تو گلم شروع کردی به شیر خوردن

خیلی روزهای سختی بود چون کنار هم نبودیم و بالاخره بعد از ۴ روز دکتر تورا مرخص کرد و من هم

مرخص شدم و با هم اومدیم خونه و............. دخمل قشنگم شما ۵/۲ کیلو بودی و قدتم ۴۳

و دور سرت هم ۳۳ بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد