رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

جشن تو جشن

1391/4/4 21:14
نویسنده : Raha:)
1,276 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم ببخش بازم مامانی دیر کرده و اینبار من مقصر نبودم شارژ نتم تموم شده بود قربونت برم مامانی رو ببخش که کمتر میتونم خاطراتت رو ثبت کنم .بریم سر وقایع گذشته

پنجشنبه خاله میترا همرا سرمه و عمو حمید و آناجونش از تهران اومدن خونمون تو با دیدن سرمه خیلی خوشحال شدی سرمه یکسال از تو کوچیکتره و حسابی در قبال اون حس مسئولیت نشون میدادی و غرق ماچ و بوسه میکردی راستی خاله میترا اولین نفری هست که کادوی تولدت رو تقدیم کرد یه مدال شاپرک طلا خیلی ناز بود دست گلش درد نکنه حسابی دو روز با اونا بهمون خوش گذشت و جمعه هم رفتیم باغ راستی گلم یک هفته پیش از روز شنبه من پروسه ترک پوشاک رو شروع کردم و روزهای خیلی خیلی سختی رو پشت سر گذاشتیم چون اصلا همکاری نکردی علی رغم اینکه دکتر گفت بزار واسه بعد از 2 سالگی  من گوش نکردم و از من پافشاری و از شما .......چی بگم که بارها حدود 45 دقیقه نشستم تو دستشویی و آخرشم خودم گریه کردم و اومدم بیرون وقتی به بقیه میگفتم باور نمیکردن که رها راضی نیست تو دستشویی بره هر راهی رو امتحان کردم رفتیم حموم نشد صندلی گرفتم جواب نداد آب بازی جواب ندادشورت آموزشی جواب نداد  تا اینکه روز جمعه هم خانواده بابا باغ بودند هم خانواده خودم و دیدند که من چه عذابی میکشم از ظهر تا شب من مدام در حال تعوئیض لباس بودم نزدیک 9 تا شلوار کثیف شد فدای سرت عزیزم اینجوری خودتم اذیت میشی گلم تا اینکه دیگه همه نشستن و شور و مشورت که خواهشا بزار برا بعد زوده حتی عزیز جونی که مدام میگفت بسه دیگه پوشاک گفت بیخیال شو فعلا و من هم دوباره از شنبه پوشاکت کردم و اما شنبه که جشن داشتیم آخه گلم میدونی که روز میلاد امام حسین ما مولودی میگیریم وقتی صبح از خواب بیدار شدی و خونه رو تزیین شده دیدی کلی ذوق کردی و مدام میخوندی تولده تولده و کلی هم غروب با مهمونا کیف کردی امسال جشنمون به من که خیلی حال داد دست مامانی درد نکنه هم آش پخته بود اورده بود هم سفره حضرت ابوالفضل و ما هم توسل گرفتیم و خلاصه با یه تیر دو نشون زدیم هم واسه آقا امام حسین جشن گرفتیم هم واسه حضرت ابوالفضل چون خونمون کوچیکه تعداد مهمونا کم و همه میگن مجلس بیریایی میشه و کلی همه نظر و نیاز میکنن راستش خودمون خیل کم خرج میکنیم همه چی یه طرف و مراسم بریدن کیک یه طرف که همه میبرن و حاجتشون رو میخوان یا امام حسین حاجت دل همشون رو بده تا سال بعد 

پینوشت : عزیزم شمارش معکوس واسه تولدت شروع شده کلی هم کار دارم کلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان ملینا
5 تیر 91 0:32
سمیه جون سلام،منم با جمع موافقم بذار برای بعد از دو سالگی اگه بادت باشه ملینا هم از یه سالگی پوشک نشد و تا دوسالگی هم یه خظ در میان جیششو می گفت ولی باورت نمی شه از فردای تولد دو سالگی انگار بهش الهام شده بود که دیگه باید جیششو بگه .نگران نباش و عجله هم نکن تا اعصابت هم خورد نشه. در ضمن نذرتون هم قبول حق باشه.
مامان ملینا
5 تیر 91 0:34
وای وای من عکس خوشگل خانم رو ندیدم د.وباره اومدم بگم که خیلی ماه شدی عسل من.
مامان ساينا
5 تیر 91 7:35
التماس دعا
مامان زهره
5 تیر 91 10:22
دوست خوبم ، محمد سپهر در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش: http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
خاله نسيم
5 تیر 91 14:41
هميشه خونتون جشن باشه سميه جون راستي رهاجونم خوشگلم عزيزم .....پيشاپيش تولدت مبارك سميه جون براي تولد چه برنامه اي داري من كه چند وقتيه ذهنم مشغوله اگه لباس ملواني پيداكنم تم ملواني ميخواهم درست كنم
مامان پرهام
6 تیر 91 8:31
رها خوشگله پیشاپیش تولدت مبارک منهم متولد تیرماهم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 تیر 91 9:00
چه لباس نازی داری چقدر بهت میاد. خدا حفظت کنه. مامانی بعضی دکترا میگن تا خود بچه ها میل به اینکار رو نداشته باشن نباید از پوشک گرفتشون چون نتیجه عکس داره
ستاره زمینی
6 تیر 91 9:35
سلام عزیزم مبارک باشه .خانم شدیگل کوچولو.
مامان نسترن
6 تیر 91 9:56
تولدت مبارک ای گل زیبا
خاله نسيم
6 تیر 91 9:58
سميه جون سلام خوبي عزيزم ما 5شنبه تولد رفته بوديم از همون تمي كه دوست داري اونام استفاده كرده بودن من عكس ننداختم اما خواهر شوهرعكس انداخت اگه تونستم عكسارو بگيرم برات ميفرستم تا ايده اي برات باشه براي استفاده از اون تم
مهرناز مامان امین حسین
6 تیر 91 12:15
سلامم سمیه جون خوبی عزیزم راستش هنوز زود اگه کمی هم دیرتر بشه در عوض زودتر میگه راستی رها جون تولدتتت پیشاپیش مبارکککک
مامان پرنسس
6 تیر 91 13:24
قرتي قلمبه ، تو و رزي ميدونيد چطور دل ببريد با اين لباس هاي قشنگتون بلا شدي عزيزم
مامان ملینا
6 تیر 91 19:39
رایکا(پوسترساز)
6 تیر 91 20:39
سلام سمیه جان.من یه پیشنهادی داشتم براتون.میگم چون عکسی که میخواین چاپ کنین قراره یه عکس خاص باشه، چن تا عکس با اون لباس سفید تور توری رها جان از نزدیک ازش بندازین که عکساش خاص باشه.یا اگه با اون لباس هم دوس نداشتین، هر جور که خودتون صلاح دونستین، عکس بندارین فقط ترجیحا از نزدیک باشه که عکس نهایی خوب از آب دربیاد.البته در حد پیشنهاده چون تجربه شو دارم میگم عکسی که از نزدیک و با ژست باشه خیلی خوشگل میشه اونم برای تولد.اگه موافق بودید بهم اطلاع بدید در غیر اینصورت مشکلی نیست از بین عکس های وبلاگ گلچین میکنم.راستی من طراحی کارت تولد هم انجام میدم اگه مایل بودید سفارش بدید در خدمتتون هستم.قیمت هر پوستر هم توی وبلاگم قید شده 1500 تومان.قیمت کارت هم 1500 هست.البته برای چاپ کارت روی مقوا هزینه ی زیادی لازم نیست طرحش مهمه که اگه خواستید براتون زنبوری هم درمیارم.البته قابل شمارو نداره.قربان شما
ثمین
7 تیر 91 1:35
سلام عزیزم 6 تا طرح رو با دو تا از عکساتون درستیدم و ایمیل کردم نظر بدین
ثمین
9 تیر 91 13:14
عزیز یه ایمیل زدم دیروز براتون میشه جوابشو بدین؟؟ ممنون میشم
مامان نیایش
9 تیر 91 16:56
عزیزم ماه شدی خانوم خانوما تولدت پیشاپیش مبارک و همیشه شاد باشید نذرتون هم قبول ان شاا لله هر چی از خدا می خواهید بهتون بده التماس دعا عزیزم
مامان نیایش
9 تیر 91 16:57
راستی عزیزم نیایش تو مسابقه نینی خونه دار شرکت کرده اگه دوست داشتی بهش رای بده ممنونhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/cat102.php
خاله نسيم
10 تیر 91 9:54
سميه جون آدرس ايميلتو ندارم(پيدا نكردم) برام بفرست من برات فرستادم
مامان یاشار
11 تیر 91 13:39
واااااااااااااااااااااااای خدای من چه دخمل عروسکی پیدا کردیم. خدا حفظش کنه مامان جون
مامان ماهان
22 تیر 91 8:52
الهی همیشه جشن داشته بشی گلممممممممممم چه عکس خوشگلللللللللللللللی از ناناز خانم گذاشتی چه تیپی هم زده بوووووووووووووووووووووس
سارا-تارا
25 تیر 91 12:55
بزرگ شدن خانمی و گوشواره دار شدنش مبارک... من که هنوز جرات نمیکنم گوشهای تارا رو سوراخ کنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد