رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

شمارش معکوس

1391/4/13 9:43
نویسنده : Raha:)
864 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم فقط یک روز تا تولدت باقی مونده

 ولی به دلایلی جشن تولدت به روز جمعه موکول شد و قراره روز جمعه برگزار بشه چون اینجانب فردا امتحان دارم و از طرفی هم شنبه دو تا امتحان دارم عزیزم عمق فاجعه را در یاب لطفا با این حال کلی هم کار واسه تولد دارم البته بعض کارها ردیف شدن و خیالم خیل یراحت شد از جمله طراحی کارتهای دعوت که خیلی عالی در اومد عکسش رو حتما با عکسهای تولد میزارم و همچنین کارتها بین مدعوین پخش هم شد و کارتهای تزئیینی هم در دست تهیه است باورت نمیشه که یه خط درس میخونم یه چیز درست میکنم و در ضمن لباست هم آماده شد البته فرصت نکردم بدوزم و متاسفانه با اون تمی هم که میخواستم حاضری پیدا نکردم ولی با یه سری یراق تقریبا تونستیم البته ناگفته نمونه که طبق معمول مامانی زحمتش رو کشید و یه چیز شبیه تم تولد درست کردیم بعدا میبینی میخوام حسابی عالی در بیاد خدا کنه بتونم و موفق بشم راستش اونقدر که برا تولد استرس دارم واسه امتحاناتم ندارم عزیزم تو برام عزیزترینی و حاضرم به خاطر تو هر سختی رو تحمل کنم تازه از فردا که امتحانم رو دادم دو روز شبانه روز کار میکنم و همه چی رو تزئیین میکنم و تمومشون میکنم امیدوارم خدایا کمکم کن فعلا که شما خوابی برم درسم رو بخونم تا بیدار نشدی. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سحر
13 تیر 91 11:51
خولهش می کنم عزیزم وظیفه بود !
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
13 تیر 91 13:35
سمیه جون امیدوارم امتحاناتت رو بخوبی بدی. منتظر عکسها هستیم.
مامان ساينا
13 تیر 91 14:22
واي چه خوب يه تولد داريم...تولد تولد تولدت مبارك
سمانه(مامان محمدرهام)
14 تیر 91 0:56
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککک الهی 120ساله شی وهمیشه تندرست باشی گلکم.
خاله نسيم
14 تیر 91 9:33
عزيز من،گل من،تولدت مبارك شيرين من،قشنگم،تولدت مبارك گوش مرواريد خاله تولدت مبادي مبادي
مامان نیایش
14 تیر 91 10:26
به به عزیز دلم تولدت مبارک ایشالا همیشه سالم باشی و شادمنتظر عکس های تولدت هستیم هدیه ما هم برات یه دنیا عشقه
مامان نیایش
14 تیر 91 10:27
مامانی مهربون و زحمت کش ایشالا تو امتحانات موفق باشی و دستت درد نکنه که برای دختری اینقدر زحمت میکشی زنده باشی عیدتون هم مبارک
مامان ماهان
22 تیر 91 8:53
خسته نباشی مامانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد