رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

عذر خواهی از دوستان

1391/4/23 11:27
نویسنده : Raha:)
783 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوستان عزیزم سلام شرمنده نمیدونم شما هم این مشکل رو تو  وبلاگتون پیدا کردین یا مشکل از سیستم ماست تا میام وبی کسی رو باز کنمک کلیه صفحه ها بسته میشه و از نت هم خارج میشه بخاطر همین نمیتونم بهتون سر بزنم و جواب کامنتهای پر مهر و محبتتون رو بدم امیوارم هر چه زودتر  مشکل حل بشه  و بیام به خونه مجازی شما سری بزنم دلم واسه همه شما و نی نی های گلتون تنگ شده استرسبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیایش
24 تیر 91 8:57
ممنون عزیزم پیشمون اومدی ایشالا که مشکل بر طرف شده
مامان ملینا
24 تیر 91 11:37
سلام سمیه جون ،امیدوارم که خوب باشی دلم واست تنگ شده به خدا یه وقتهایی همچین به ذهنم می یایی .خیلی دلم براتون تنگ شده . من که مشکلی برای رفتن به وب کسی ندارم .
مادر کوثر
26 تیر 91 14:40
منتظریم مامانییییییییییییی
مامان ماهان
2 مرداد 91 17:17
ایشاالله که مشکل زود حل بشه
مامی محمدمهدی
8 مرداد 91 14:18
سلام، فندق کوچولو اگه دوس داشتی بیا وب پسملی ما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد