رهارها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبوشممممممموبوشممممممم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
بهترین دوست دنیا سویل جونم:)بهترین دوست دنیا سویل جونم:)، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فندق ما

به دنیای من خوش اومدی:) من اسم اینجا رو گزاشتم دنیای قصه ها :) اگه میخوای تو هم اینجوری بدونش:)

ما اومدیم

1391/5/11 15:14
نویسنده : Raha:)
941 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام صد تا سلام

 ما اومدیم دوستان عزیز ولی متاسفانه مشکل سیستم هنوز برطرف نشده و چون تو این مدت باسیستم کار زیادی داشتم نتونستم بدم سرویس و دیروز بالاخره کارهای پروژه ام تموم شد و باید در اولین فرصت بره چکاپ جالبه فقط صفحه میز کار رو میتونم باز کنم و هر آدرسی که میزنم نمیره دلم برا همتون تنگ شده تمام تلاشم رو میکنم تا از یه طریق سری به همتون بزنم ممنون که تو این مدت جویای حال ما بودین .

حال بشنوید از این خانوم خانوما :

دختر نازم حسابی دیگه واسه خودش خانومی شده بنده از روز اول ماه رمضون پروژه باز کردن پوشاک رو هم شروع کردم و یکباره کلا پوشاک رو گذاشتیم کنار حتی تو شبها و مهمونی هم هفته اول مخصوصا سه روز اول خیلی خیلی سخت گذشت دیگه اشکم در میومد از یه طرف روزه و از یه طرف هر یه ربع آب بازی دیگه آخر شب پادرد میگرفتم جالبه که تو هر بار هم خانومی میگفت باید بشوریم و سرتا پای خودش و من شسته میشد اصلا باور نمیکردم بتونه یاد بگیره ولی خدا رو شکر تا حدود زیادی موفق شدم و شبها هم تو خواب دو بار میریم دستشویی ،عزیز دلم دیگه راحت لباسهاشو خودش در میاره و میپوشه ،اکثر کلمات رو به طور صحیح تلفظ میکنه و دائماً هم در حال صحبت کردن یعنی یک لحظه به اون فک کوچولوش استراحت نمیده چنان کلمات قلمبه سلمبه بکار میبره که ما گاهی تعجب میکنیم . جدیدا که میشه گفت تقریبا یه دو سه هفته ای میشه که یک عادت بد پیدا کرده که نمیدونم چطور ترکش بدم و اون هم اینه وقتی نوفاله : قضیه نوفاله هم اینه که وقتی رها رو ازشیر گرفتم از اونجایی که نوشابه خیلی دوست داشت و من نمیدادم خواستم یه جور کلک بزنم و آب میوه میریختم تو شیشه و میگفتم نوشابه است و رها هم میخورد و به نوشابه میگفت نوفاله که همینطور یوایواش شیر رو جایگزین آب میوه کردم و حالا دیگه اسم شیشه شیر مونده نوفاله و همه هم تعجب میکنن از این اسم ولی چه کنیم دختر ما با این اسم خوشه جالبه میگه تو نوفالم شیر برزی بده بخورم یه مدت اسمش نوفاله رها بود از وقتی خودم رو یاد گرفته دیگه شده نوفاله خودم وقتی کلافه میشه سریع میگه نوفاله خودم و متاسفانه و متاسفانه عادت بد این شده که موقع نوفاله خوردن دستش میره رو می می ها و دیگه این عمل کاملا غیر ارادی شده و نمیفهمی خیابون چیه مهمون چیه و.....من هم حسابی کلافه میشم . میگن خودش از سرش میوفته امیدوارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ملینا
11 مرداد 91 15:41
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی.سمیه جان ان شالله بعد ماه مبارک الان اصلا حس مهمونی ندارم به خدا خیلی کلافه هستم برام سخته .مزاحمت خواهیم شد. وای در مورد این عادت بعد انگار دختر من و تو عادتهاشون باهمه هرچیزی که ملینا داشته رها هم داشته .وای منم کلافه می شدم موقع خواب مهمونی و ناهار و شام من این کار رو کردم روی سینه ام رژ زدم و گفتم مریضه فردا بیا بخور هی رفت اومد و گفت مامان م می مریضه خوب شد می یام و این طور عرض دو سه روز ترک کرد.می دونم داری چی می کشی.خواستی امتحان کن
مامان ملینا
11 مرداد 91 15:42
رهای خاله می بوسمت دلم برات خیلی تنگ شده ان شالله بعد ماه رمضون می یام و محکم می خورمتتتتتتتتتت
مامان محمدجان
11 مرداد 91 18:07
سلام عزیزم نماز و روزه قبول خسته نباشی خانمی پروژه عظیمی رو شروع کردی موفق باشی
مامان آراد(خاطره)
12 مرداد 91 2:19
نوفالتو بخورم من...ناناززززززززززززززز....
نانی
12 مرداد 91 10:35
سلام عزیزم. کم پیدائی دل منم برات تنگ شده بود. ماشااله به خانوم خانوما. اتفاقا مانی هم یه ماهی میشه که وقتی جیش داره خودش لباسش رو درمیاره میره دستشوئی. البته براش خیلی زود بود اما حسابی سورپرایزم کرد. البته هنوز پوشک میبندم ولی روزی چند بار همینجوری میره جیش
آرتین خان خان ایران
13 مرداد 91 13:13
وای که ماشالا فندق جون ما چقدر پیشرفت کرده آفرین به پوشک گیری و زحمت مامانی
مامان نیایش
13 مرداد 91 15:24
سلام عزیزم ما هم دلمون براتون تنگ شده بود ممنون پیش ما اومدی خوشحال شدم موفق باشی همیشه نماز روزه هاتون هم قبول التماس دعا
خاله نسيم
14 مرداد 91 10:20
سميه جون دلمون خيلي خيلي تنگيده بود براتون بخصوص به گوش مرواريد خودم خاله از نوفالتم به من ميدي سميه جون كاررها خوبه موقعي كه آرتين بدنبا اومد پسر دخالم 2ساله بود وتازه از شير گرفته بودنش وهرموقع ميديد آرتين شير ميخوره ميومد ومثلا اداي آرتين ودر مياورد والانم 3ساله شده وهراز گاهي اين اداها تكرار ميشه خانمي خوش باش با اين گل دخمل نازت
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 مرداد 91 13:24
آره بابا نگران نباش از سرش میوفته. ولی اسم جالبیه ها: "نوفاله خودم". راستی دخترم مبارک باشه. دیگه بزرگ شدی و پوشک نداری. بوووووس
مامان نسترن
15 مرداد 91 14:55
سلام خانومی. ماشالاه به گل دختر. عیبی نداره نوفالو که حرف بدی نیست خداروهم شکر کن
مامان سانای
17 مرداد 91 13:09
آفرین فندوق کوچولو که با مامانی همکاری کردی
نیلوفر
21 مرداد 91 11:06
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´|´|´|´´´ ´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´|´|´|´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´¶´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´¶´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ****************************** سلام مامان فندق جون .خوبی؟به وبلاگم بیایید و به کوچولوم رای بدید چیزی نمونده منتظرم
مامان ملینا
23 مرداد 91 0:06
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بیـــــــایـــی .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . میــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . .بدو بیا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . .من آپم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فندق ما می باشد